منو

شرکت غرفه سازی کسری / بهترین شرکت غرفه ساز در ایران

همانطور که می دانید شرکت های مختلف برای آن که بتوانند در نمایشگاه حضور داشته باشند، نیاز به غرفه سازی اصولی دارند. به همین خاطر است که می توان گفت یکی از اصل های مهم برای شرکت ها غرفه سازی است.
غرفه

هنگامی که شرکت ها بتوانند غرفه خود را در نمایشگاه دلخواه شان داشته باشند؛ قادر خواهند بود فروش زیادی را تجربه کرده و آینده کسب و کار خود را متحول کنند. اما تاکنون فکر کرده اید برای داشتن یک غرفه خوب نیاز به چه چیزی است؟ قطعا برای این موضوع شما نیاز به یک شرکت غرفه سازی ماهر و کاربلد خواهید داشت. شرکت غرفه سازی کسری یکی از بهترین شرکت هایی است که هم اکنون در این زمینه به فعالیت می پردازد. اگر می خواهید با شرکت ما بیش تر آشنا شوید؛ به شما توصیه می‌ کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.

انواع غرفه سازی نمایشگاهی در شرکت کسری

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید، تنوع غرفه های نمایشگاهی است. اگر بخواهیم یک دسته بندی در این زمینه انجام دهیم، غرفه های نمایشگاهی به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

۱. غرفه نمایشگاهی خودساز

از محبوب ترین غرفه های نمایشگاهی که در شرکت غرفه سازی کسری به مشتری ها ارائه می شود، غرفه نمایشگاهی خودساز می باشد. ایده های این غرفه ها تماما توسط کارفرما تعیین می گردد و شرکت کسری آن ها را بر روی غرفه پیاده سازی می کند. غرفه های نمایشگاهی خودساز با توجه به اهداف شرکت مد نظر طراحی می شود و این موضوع سبب می گردد غرفه در نمایشگاه بیش تر مورد توجه قرار بگیرد. لذا توجه داشته باشید که غرفه های خودساز با استفاده از متریال چوب، نئوپان و ام دی اف تولید می گردد که این متریال با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است برای استحکام سازی هر چه بیش تر در غرفه، در فرایند ساخت آن از آهن استفاده شود که این موضوع کمی هزینه نهایی را افزایش می دهد.

 

غرفه

به طور کلی می توان گفت اگر سخت پسند هستید و ایده های نوین دارید، می توانید از این غرفه برای شرکت در نمایشگاه بهره مند گردید و بهترین تجربه را کسب کنید. در این روش هزینه های اضافه تا حدودی کاهش می یابد که این موضوع به نفع مشتری خواهد بود.

۲. غرفه های پیش ساخته

از دیگر غرفه هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، غرفه پیش ساخته می باشد. اگر زمان کافی برای غرفه سازی ندارید، به شما پیشنهاد می دهیم تا غرفه های پیش ساخته را اولویت خود قرار دهید. چرا که این غرفه ها از قبل ساخته شده اند و آماده استفاده هستند. نصب و راه اندازی غرفه های پیش ساخته بسیار آسان بوده و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. اگر بودجه و وقت کافی برای غرفه های نمایشگاهی خودساز را ندارید، می توانید از این غرفه ها استفاده کنید تا فرصت طلایی شرکت در نمایشگاه ها را از دست ندهید. لذا توجه داشته باشید که غرفه های پیش ساخته از انواع مختلفی برخوردار است که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد:

  • اسپیس فریم

غرفه های پیش ساخته اسپیس فریم، با استفاده از متریال فلز تولید می شوند و این موضوع سبب می گردد مقاومت و استحکام بالایی را داشته باشند. این غرفه برای شرکت هایی مناسب است که تمایل دارند در نمایشگاه های بزرگ و پر تردد شرکت کنند. در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد، می توان بر روی قسمتی از سقف غرفه چادر کشید تا هم فضای باز و هم فضای نیمه باز ایجاد گردد.

غرفه

  • ماکسیما

از دیگر غرفه های نمایشگاهی که طرفداران زیادی را به سمت خود سوق داده است، غرفه ماکسیما نام دارد. یکی از ویژگی های این غرفه بزرگ بودن آن است که از آن به عنوان سازه های مدولار یاد می شود. اگر محصولات زیادی دارید و می خواهید تمامی آن ها را به مخاطبان نمایش دهید، پیشنهاد ما به شما غرفه ماکسیما است. چرا که فضای کافی برای قراردادن تمامی محصولات وجود دارد. اگر می خواهید با دیگر غرفه های نمایشگاهی آشنا شوید؛ به شما توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

  • پنل آلومینیومی

از پرطرفدار ترین غرفه ها در حال حاضر، می توان به پنل های الومینیومی اشاره کرد که از آن به عنوان دیوار های پیش ساخته یاد می شود. اگرچه پنل های الومینیومی بسیار سبک وزن هستند، اما از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به هیچ عنوان آسیب نخواهند دید. دقت داشته باشید که تمامی قطعات و اجزای پنل الومینیومی را می توان با استفاده از نیروی انسانی به یک دیگر متصل نمود. این موضوع سبب می گردد شما دیگر ملزم به پرداخت هزینه های اضافی برای نصب غرفه نباشید.

غرفه

قیمت غرفه سازی در شرکت کسری

یکی از چالش هایی که اغلب شرکت ها با آن مواجه می شوند، قیمت غرفه سازی است. در واقع نمی توان هزینه مشخصی را برای تمامی مشتری های شرکت کسری اعلام نمود، چرا که فاکتور های مختلفی بر روی قیمت نهایی غرفه سازی تاثیر گذار هستند. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت غرفه سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد و مساحت غرفه
  • سازه مورد استفاده در غرفه سازی
  • مدت دوره برگزاری نمایشگاه
  • زمان بندی ساخت غرفه
  • طراحی غرفه
  • ارتفاع ساخت غرفه
  • نوع کف سازی
  • کیفیت نورپردازی
  • رنگ کاری متریال
  • موقعیت جغرافیایی نمایشگاه
  • امکانات شرکت غرفه سازی
  • موقعیت مکانی در نمایشگاه

تمامی موارد بالا بر روی قیمت نهایی غرفه سازی تاثیر گذار است. برای آن که بتوانید هزینه نهایی را بهتر تخمین بزنید؛ می توانید با مشاوران شرکت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. در این صورت می توانید با توجه به بودجه خود، یک غرفه مناسب را برای خود در نظر بگیرید.

غرفه

در کل، غرفه‌ سازی در نمایشگاه ‌ها فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کار است و می تواند چندین برابر هزینه ای که کرده اید را به شما بازگرداند. لذا هزینه غرفه سازی نباید مانعی در انجام این کار شود و اگر یک شرکت نامدار هستید باید در نمایشگاه های مختلف شرکت کنید.

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده اید، شرکت غرفه سازی کسری یکی از شرکت های معتبر است که طی سال های اخیر توانسته است رضایت اکثریت مشتری های خود را به دست آورده و رزومه درخشانی را برای خود ایجاد کند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با صفر تا صد خدمات این شرکت آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید تمامی سوالات خود را در این باره برطرف نمایید. از اینکه با ما تا این قسمت از مطلب همراه بودید از شما متشکریم.

 

 

 

 

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42039

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: