منو

دعا کنید پزشکیان رای نیاورد!

از فردای ریاست جمهوری پزشکیان که جمهوری مؤمنین و مومنات بیکار شده و با اسنپ به دولت سايه و موسسات گرد و قلمبه‌ی سابق برگردند گذاشتن چرخه‌ی چوب و تیر آهن و دکل لای چرخ شروع خواهد شد.
پزشکیان

به گزارش جریان نو یاسر عرب نوشت: از فردای ریاست جمهوری پزشکیان که جمهوری مؤمنین و مومنات بیکار شده و با اسنپ به دولت سایه و موسسات گرد و قلمبه‌ی سابق برگردند گذاشتن چرخه‌ی چوب و تیر آهن و دکل لای چرخ شروع خواهد شد.

مدیران و وزیران و منصوبان او لیبرال، مسئله‌دار، غرب زده و نفوذی لقب خواهند گرفت. هر وزیری برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شود خاک باغچه‌ زندگی‌اش به امید پیدا شدن چند کرم با لودر بیل خواهد خورد و اگر از خودش و خانواده‌ اش چیزی پیدا نشد، عکسی از نوشابه خوردن و رقصیدن پسرخاله‌اش در یک عروسی کف مجازی هشتگ می‌شود. (اگر هیچ چیز پیدا نشد هفت جد قبلش به یهودیان منتسب خواهد شد)

قارچ‌های رسانه‌ای چون طنز سیاسی دکتر سلام به استفراغ و لجن پراکنی‌های معمول و مرسوم و تمسخر و تحقیر دولت روی خواهند آورد. و هر روز یک خاری که در چشم دولت قبل گل بود را جنگل هرز نشان خواهند داد.

به محض صحبت از مذاکره با غرب امت حزب الله از کمبود حجاب تا گرانی دلار نگران همه‌ی مشکلات کفن پوش بیرون خواهد ریخت، شعار سر خواهد داد و  نینجاهای انقلابی دولت بی‌غیرت را با بالا رفتن از سفارت کشورهای اروپایی حیدر حیدر کنان تنبیه خواهند کرد.

گرانی گوشت و مرغ و برنج و روغن که در دولت رئیسی موجبات سکوت ایشان و نگاه کردن به ابرها را ایجاد کرده بود مسئله اول کشور خواهد شد. در دسترس نبودن بسیاری از داروها واقعیت نام می‌گیرد و دوربین‌های صدا و سیما دائم از مشکلات و بدبختی‌های مردم به خصوص در مناطق محروم فیلم و گزارش و مستند خواهند ساخت.

از یک طرف پراید تابوت ایرانی نام می‌‌گیرد و از طرف دیگر آزاد شدن واردات خودروی خارجی باعث تحقیر ملی و خروج ارز و رواج کاپیتالیسم در کشور نام خواهد گرفت!

باری!
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها…

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39440

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: