منو

دستگیری “رامش” عضو ارشد داعش در ماهدشت کرج

سردار "سعید منتظرالمهدی" از دستگیری "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامیِ استان البرز خبر داد.
داعش

به گزارش جریان نو؛سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.

سردار “سعید منتظرالمهدی” از دستگیری “محمد ذاکر” مشهور به “رامش” عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامیِ استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت “محمد ذاکر” مشهور به “رامش” و دو نفر دیگر از واحد‌های تروریستی این گروهک شدند.

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر که خبر‌های تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=29003

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: