تغییر ساعت سرویس‌دهی متروی تهران همزمان با ادارات از فردا

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از فردا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ متروی تهران یک ساعت زودتر کار خود را آغاز می‌کند.
مترو

به گزارش جریان نو، هادی زند با بیان اینکه فعالیت مترو تهران و حومه از ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد، افزود: در این مدت سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری (یعنی خطوط ۶،۴،۳،۲،۱و۷) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴:۳۰ بامداد، پنجشنبه ها از ساعت ۵:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز می‌شود و در تمامی خطوط تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ساعت کاری مترو در خط ۵ از شنبه تا پنجشنبه از گلشهر به سمت تهران از ساعت ۴:۳۰ و از تهران به سمت گلشهر از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

به گفته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرویس‌دهی در روزهای جمعه نیز در این خط همانند خطوط درون‌شهری از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح است که سرویس‌دهی در خط پرند بدون تغییر و طبق زمانبندی قبلی ادامه خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=36723

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: