منو

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

به بهانه اکت‌های مجازی اخیر ترلان پروانه در شبکه‌های اجتماعی، به سراغ مسیری که ترلان طی این سال‌ها طی کرده رفتیم.
ترلان

روابط معنادار ترلان خانم که انگار بوی رفاقت نمی‌دهد!

جریان نو؛ ترلان پروانه کارنامه هنری عجیبی دارد اما عجیب‌تر از آن شکل شخصیتی هست که از خودش در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می گذارد یا مثلا عکس‌هایی که از لو می‌رود در مجموع کاراکتری متفاوت از او ساخته، متفاوت نه به معنای مثبت و نه منفی، صرفا فقط متفاوت.

به بهانه اکت‌های مجازی اخیر او در شبکه‌های اجتماعی خصوصا در رابطه با کامنت شروین حاجی‌پور و احمد خمینی، به سراغ مسیری که ترلان طی این سال‌ها طی کرده رفتیم. با ما همراه باشید.

چرا یک بازیگر درجه یک نشد؟

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

کارنامه هنری او را که مرور می کنیم، کودکی‌اش را با نقش‌های فرعی در آثاری مثل “جایزه بزرگ” که یکی کمدی‌ روتین و مناسبتی از مهران مدیری بود به یاد می‌آوریم. او البته بعدتر با ملودرام سنگین “زیر تیغ” که اثر بسیار موفقی بود، در کنار تیم بازیگری بسیار توانمند همکاری کرد.

اما ترلان پروانه به مرور که بزرگتر شد در فضاهای متفاوت و در عین حال حرفه‌ای و قابل توجه قرار گرفت و حتی به نقش اول هم رسید. مثلا در “فراری” داوودنژاد در کنار محسن تنابنده ایفای نقش کرد. در واقع او موقعیت‌هایی که امکان پرش و وزن دادن به کارنامه هنری‌اش داشته را پیدا کرده. اما این که چرا علی‌رغم چهره زیبا و سینمایی، هیچ‌گاه تبدیل به یک بازیگر درجه یک نشده محل سوال است؟

خودِ خودِ ترلان این گونه است

نکته بعدی درباره کاراکتر ترلان پروانه‌ است. آن جایگاه اجتماعی که برای خودش تعریف کرده یک تنوعی از بی‌پروایی را داراست و در بین هم دوره‌ای ها و هم نسلی‌هایش هم تقریبا بی‌نظیر جلوه می‌کند. البته که باز هم این “بی‌نظیر بودن” مثل همان “متفاوت بودن” صرفا یک صفت برای توصیف شرایط است.دقیق‌تر که بخواهیم بگوییم ترلان پروانه با افراد مشهور نسبتا زیادی ارتباط گرفته و جالب اینجاست که این رویه هنوز هم ادامه دارد.

نخستین رفاقت‌ها

سال‌ها پیش موقعی که فرشاد احمدزاده، هافبک ریزنقش پرسپولیسِ برانکو در اوج بود، تصاویری از او و ترلان منتشر شد که نشان می‌داد حداقل در دوره‌هایی با هم رفاقت داشتند. بعدها او با سعید عزت‌اللهی همین مدل از رابطه را تکرار کرد و تصاویرش هم وایرالش شد.

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

سعید عزت‌اللهی همان هافبک جوانی که به خاطر چهره و استایلش در جامعه دختران از محبوبیت برخوردار است و در واقع این به ذهن متباور می‌شود که شاید ترلان خانم علاوه بر ایجاد رابطه به دنبال در صدر اخبار بودن یا محبوبیت را وام گرفتن هم هست.

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

بعد از جوان اول تیم ملی، خبر آمد که ترلان اخیرا با شروین حاجی‌پور ارتباط گرفته. کسی که به واسطه خواندن یک ترانه اعتراضی در جریان پاییز ۱۴۰۱ چهره شد. حالا تصاویر و کامنت‌هایی که این دو برای هم می‌گذارند در صدر اخبار قرار دارد. شروین شاید دو سال پیش مخاطب آن‌چنانی نداشت و اساسا چهره‌ای محدود به “عصر جدید” بود اما الان به جایی رسیده که جایزه گرمی را هم در کارنامه دارد و خب ترلان دوباره خودش را به چنین چهره‌ای لینک کرده است.

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

ترلان خانم در صدر حاشیه‌های مجازی/ روابط معناداری که بوی رفاقت نمی‌دهد

این‌ها همه نشان می‌دهد که ترلان پروانه شاید نوعی از تیزهوشی، ذکاوت و یا رندی را در ایجاد ارتباطاتش به کار می‌برد که بتواند علی‌رغم این که کارنامه هنری نه چندان سنگینی را برای خودش ترتیب داده، در صدر اخبار بماند و به چشم هم بیاید. او البته گاها از توییتر هم استفاده می‌کند اما در اینستاگرام فعالیتی معمول و کمینه دارد و به نظر می‌رسد که خودش را خیلی خرج نمی‌کند تا دائما مخاطبش را در بیم و امید نگه دارد. البته همانطور که قبلا گفتیم به واسطه چهره زیبایش هم ذاتا مورد توجه قرار میگیرد.

حالا باید ببینیم که او چه زمانی آن هوشی که در ایجاد روابط رنگارنگ و متفاوت با سلبریتی‌های متفاوت خرج می‌کند را به کارنامه هنری‌اش هم تزریق می‌کند؟ آیا این روز اصلا فرا می‌رسد؟ پرسش مهمی که نسبت مخاطب و ترلان پروانه را در آینده نسبت شفاف‌تری خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40587

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: