اعدام یک قاتل در اصفهان پس از ۱۹

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق مسلحی که سال 83 یکی از ماموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود سحرگاه امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
اصفهان

به گزارش جریان نو ، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: سال ۸۳ اعضای باندی ۳ نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانکی در شهرستان نجف آباد می‌کنند که ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله به محض اطلاع از این موضوع در محل حضور یافته و با سارقان درگیر می‌شوند.

وی افزود: در جریان این درگیری استوار دوم محمد ابراهیمی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

هاشمی فر گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری و چندین سال زندگی مخفیانه‌ای داشت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد که سرانجام با گذراندن مراحل قضائی و تایید حکم اعدام از سوی دیوان عدالت اداری سحرگاه امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و قضات این پرونده تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانونشکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=15342

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: