منو

احتمال کناره‌گیری بایدن از انتخابات قوت گرفت

همزمان با افزایش فشار اعضای حزب دموکرات به کناره گیری جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ یک رسانه مطرح آمریکایی از قوت گرفتن کناره گیری بایدن از انتخابات را مطرح کرد.
بایدن

شبکه خبری سی ان ان به نقل از محافل حزب دموکرات، حرف و حدیث‌ها درباره قوت گرفتن احتمال کنار کشیدن جو بایدن از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را تایید کرد.

به گزارش جریان نو، همزمان با افزایش فشار اعضای حزب دموکرات به کناره گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ یک رسانه مطرح آمریکایی از قوت گرفتن کناره گیری بایدن از انتخابات را مطرح کرد.

در همین ارتباط، پایگاه خبری الجزیره بامداد پنجشنبه به نقل از شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که یک مقام مسئول در حزب دموکرات گفته است که بایدن از ما درباره شانس پیروزی کاملاً هریس، معاون بایدن در انتخابات پرس و جو کرده است.

این منبع به سی ان ان گفته که به نظر می‌رسد که بایدن به ایده کناره گیری از داوطلبی در انتخابات پیش رو را بیش از گذشته پذیرفته است.

از سوی دیگر، شبکه خبری‌ای بی‌سی نیوز آمریکا گزارش داد که چاک شومر، رهبر حزب دموکرات در مجلس سنای آمریکا روز شنبه به بایدن توصیه کرده که برای مصالح حزب و کشور بهتر است که از داوطلبی در انتخابات آتی کناره گیری کند.

بایدن در اولین مناظره با دونالد ترامپ که هشتم تیر ماه برگزار شد، به لکنت افتاد، بیش از اندازه مکث می‌کرد و نتوانست در تمام طول مدت این مناظره به وضوح افکار خود را بیان کند. به دنبال آن، تردیدها در مورد توان ذهنی و جسمانی وی برای ادامه مبارزات انتخاباتی افزایش یافت و تاکنون شمار زیادی از اعضای حزب دموکرات در کنگره آمریکا خواستار پایان کارزار انتخاباتی بایدن و خروج وی از رقابت با ترامپ شده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41155

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: