منو

خرید خودرو شاسی بلند خارجی با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان!+جزییات

خرید خودرو شاسی بلند خارجی با قیمت 600 میلیون تومان برای طرفداران دو آتیشه شاسی بلندها گزینه جذابی است.

به گزارش جریان نو، خرید خودروی شاسی بلند برای متقاضیان خودرو یکی از گزینه‌های محبوب و الویت‌دار است. در همین راستا، طی این گزارش، ۵ خودرو شاسی بلند خارجی کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان در بازار ایران معرفی شده‌است.

این خودرو اتومات با ۱۱۳ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌است. با توجه به اینکه برگه کارشناسی دارد این خودرو از نظر فنی سالم بوده، اما چند لکه روی بدنه دارد. همچنین ۶ ماه زمان تا پایان بیمه آن باقی مانده است. این خودرو دارای موتوری ۲ لیتری با پیشرانه ۴ سیلندر است. شتاب ام وی ام X33 حدود ۱۲.۵ ثانیه و مصرف سوخت آن در ۱۰۰ کیلومتر ۶.۹ لیتر است.

ام وی ام X22 مدل ۱۳۹۹

این خودرو با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده‌است. از نظر فنی مشکلی ندارد، اما کاپوت این خودرو رنگ دارد. ام وی ام X22 خودروی با گیربکس دنده‌ای، موتوری ۱.۵ لیتری و پیشرانه ۴ سیلندری است. همچنین شتاب آن ۱۲ ثانیه و مصرف سوخت ۱۰۰ کیلومتر آن ۵.۹ لیتر اعلام شده‌است.

نیسان پاترول دودر مدل ۱۳۷۸

بدنه این خودرو کامل رنگ شده و موتوری تعویضی دارد. همچنین ۲۵۰ هزار کیلومتر پیمایش داشته و قیمت آن برای فروش ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو دنده‌ای دارای موتوری ۲.۴ لیتری با پیشرانه ۴ سیلندر است. شتاب آن ۱۶ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی خودرو در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۴ لیتر است.

لیفان X60 مدل ۱۳۹۴

این خودرو با ۱۹۵ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌است. خودرو مذکور بدون رنگ بوده و از نظر فنی سالم است. مشخصات فنی این خودرو از این قرار بوده که دارای موتوری ۱.۸ لیتری با گیربکس دنده‌ای است. شتاب صفر تا صد خودرو ۱۳ ثانیه و مصرف سوخت ۱۰۰ کیلومتر آن ۸.۲ لیتر عنوان شده است.

لیفان X50 مدل ۱۳۹۵

این خودرو با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۵۱۰ میلیون تومان عرضه شده‌است. لیفان X50 اتومات با موتوری ۱.۵ لیتری شتابی ۱۲ ثانیه دارد. همچنین این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند. از مهمترین آپشن های این خودرو می توان به سانروف، دوربین و سنسور عقب اشاره کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=35746

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: