منو

سعید جلیلی

آقای جلیلی، جنگ شوخی نیست ترس هم دارد

در عرصه‌ای که دنیا از گفتگو و صلح حرف می زند و ما مبتکر گفتگو تمدن‌ها هستیم فردی با این نگرش چقدر می‌تواند خطرناک باشد.
واقعیتش آقای جلیلی نامزد محترم جنگ خطرناک است، جنگ جنگ است و شوخی نیست و اگر ناراحت نمی‌شوید و به شما بر نمی‌خورد و ما را ترسو نمی نامید، ما از جنگ می ترسیم.

پزشکیان

گزارش گاردین از قهر جوانان ایرانی با انتخابات؛ «جلیلی و پزشکیان فرقی با هم ندارند»

روزنامه گاردین در گزارشی در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه مدعی شد: دست‌کم برخی از اسطوره‌های رایج در ایران شکسته شده است. اولین موضوعی که می‌توان درباره انتخابات ریاست جمهوری به آن اشاره کرد، دادن اجازه برای ورود یک کاندیدای اصلاح‌طلب به رقابت‌های انتخاباتی بود که می‌توانست از کاهش بلندمدت مشارکت جلوگیری کند. اما در مقابل، میزان مشارکت به رکورد پایین ۳۹.۹ درصد از ۶۱.۴۵ میلیون رأی‌دهنده رسید که شامل ۱.۲ میلیون برگه رأی باطله می‌شود.

وزیر کشور

واکنش وزیر کشور به ادعای احتمال تقلب در انتخابات

وزیر کشور گفت:بحثی را در برخی ستادها مطرح می‌کنند که اگر فلانی رای نیاورد مفهومش تقلب است. این از ترفندهایی است که دشمن دنبال می‌کند و خط از خارج از کشور است و نباید اجازه داد فضای خوب انتخابات را که تا امروز به خوبی دنبال شده، با گفته‌های نادرست خراب کنیم.

بیرانوند

بیرانوند: پولکی نیستم

علیرضا بیرانوند در ویدیویی درخصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و حاشیه‌های دو هفته اخیر گفت: «گفتم اگر بیشتر سکوت کنم برای جامعه فوتبال و ورزش خیلی خوب نیست».

پزشکیان

هماهنگی عجیب شبکه های خبری معاند با طرفداران کاندیدای خاص در تخریب دکتر پزشکیان

قطعا با انتخابات پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گام اول تلطیف کردن و بازسازی اصول حاکم بر عرصه سیاست خارجی است که قطعا مورد استقبال جامعه جهانی قرار خواهد گرفت و سبب تغییر دیدگاهها علیه کشور خواهد شد.

گریه

۱۰ فایده گریه کردن

گریه کردن یک واکنش احساسی مفید در برابر ناملایمات و استرس‌ها است که سطح استرس و اضطراب را در بدن تعدیل می‌کند و در تسکین غم و کاهش تنش‌ها نقش بسیار موثری دارد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی