منو

بوکسور نوجوان ملایری به دلیل ضربه به سر حین مسابقات به کما رفت

روز یکشنبه در زمان برگزاری مسابقات بوکس انتخابی استان در رده زیر 17 سال، «یاسین موسی‌خانی» بوکسور نوجوان ملایری به دلیل ضرباتی که در حین مبارزه بر سرش وارد آمده بود دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت.
بوکسور

به گزارش جریان نو، بوکسور نوجوان ملایری به دلیل ضربه به سر حین مسابقات انتخابی استان به کما رفت.

روز یکشنبه در زمان برگزاری مسابقات بوکس انتخابی استان در رده زیر ۱۷ سال، «یاسین موسی‌خانی» بوکسور نوجوان ملایری به دلیل ضرباتی که در حین مبارزه بر سرش وارد آمده بود دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت.

انتقال سریع به بیمارستان

سخنگو و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تأیید این حادثه گفت: در مسابقات انتخابی استان که در خانه بوکس همدان در حال برگزاری بود، یاسین موس‌خانی بوکسور ملایری از ناحیه سر دچار حادثه شد و به کما رفت.

علیرضا صفی‌زاده افزود: با توجه به نزدیکی خانه بوکس همدان با بیمارستان بعثت، این بوکسور بلافاصله به این بیمارستان منتقل می‌شود.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، این ورزشکار در سریع‌ترین زمان ممکن تحت عمل جراحی طولانی قرار می‌گیرد که تا ساعت ۴ صبح روز دوشنبه به طول انجامیده است.

صفی‌زاده با اشاره به این که مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت بوکس در کنار خانواده این بوکسور عزیز در بیمارستان حاضر بودند و از طریق پزشک معالج و ارتباط با رئیس دانشگاه پیگیر وضعیت وی بودند تأکید کرد: طبق گفته پزشکان معالج یاسین موسی‌خانی، وضعیت این بوکسور پس از جراحی نرمال و پایدار است اما همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به این که پیگیر شرایط این ورزشکار خواهیم بود و در کنار خانواده موسی‌خانی هستیم تصریح کرد: از جامعه ورزش استان می‌خواهیم در ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین(ع) برای شفای این ورزشکار عزیز دست به دعا بردارند.

خطر در کمین بوکسورها

«محمد امین روستایی» بوکسور جوان ملایری نیز در مردادماه سال گذشته در اردوی تیم ملی بوکس دچار ضایعه مغزی شد و متأسفانه درگذشت که خبرگزاری تسنیم در همدان در چند گزارش ویژه به دلایل فوت این ورزشکار پرداخت.

حوادث اتفاق افتاده برای نوجوانان و جوانان بوکسور حاکی از خطرات این رشته و ضرورت نظارت بیشتر داوران بر ضربات ورزشکاران است. همچنین حضور پزشک متخصص (نه پزشکیار) در زمان برگزاری مسابقات این رشته ضروری می‌نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40389

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: