منو

سرویس خبری تیر ۱۱, ۱۴۰۳

ستاد

ستاد پزشکیان از برخی رسانه های دولتی و تعدادی از ارگان های رسانه ای نزدیک به سپاه شکایت کرد

علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص‌ مداخلات آشکار و نهان برخی “رسانه‌های حاکمیتی” شکایت کرد

VAR

مهدی تاج: لیگ باید با VAR آغاز شود

تاج خاطرنشان کرد: روشن است هرگونه تغییر در پرداخت اولیه، موجب تاخیر در رسیدن تجهیزات مربوطه برای نصب در ورزشگاه‌ها و آغاز لیگ خواهد شد و امیدوارم از آنجایی که دستورات مربوطه از قبل صادر شده، روند اجرایی جهت پرداخت هم به سرعت طی شود.

مناظره

پیش بینی دیتاک از نتایج احتمالی دور دوم انتخابات؛ پزشکیان: ۵۰.۶ درصد / جلیلی: ۴۷.۳ درصد

شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیش‌بینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفته‌است که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز ادامه دهد. پیش‌بینی دیتاک از نتایج انتخابات بر مبنای کلان‌داده شبکه‌های اجتماعی است. براساس این پیش بینی رقابت بین دو کاندیدا میلی‌متری است و پزشکیان با ۵۰.۶ درصد پیشتاز است.

زاکانی

شهردار تهران هنوز در مرخصی است!/ آقای زاکانی به شهرداری برگرد

یکی از مسئولان روابط‌عمومی شهرداری تهران اعلام کرد که علیرضا زاکانی طی این هفته از این شهر به آن شهر برای تبلیغ سعید جلیلی سفر می‌کند، حال آن که او پیش از این سه هفته در مرخصی انتخاباتی قرار داشت و ظاهرا هنوز به شهرداری برنگشته است.

رنانی

محسن رنانی: معجزه این انتخابات، «بلوغ ملی» بود/ ملت نه تنها دیگر نمی‌ترسد، بله دیگر جوّگیر نمی‌شود/ مردم می دانند کی در خیابان اعتراض کنند؛ کی به خانه برگردند؛ کی سکوت کنند، کی فریاد بزند؛ کی رأی بدهند و کی رأی ندهد

محسن رنانی، استاد دانشگاه: «همین گشایش‌های اندک کمک می‌کند تا ما خفه نشویم؛ تا آنگاه که یا از آسمان مشیتی فرا رسد یا ملت ایران به تصمیم تازه‌ای برسد. آری گام‌های توسعه و رفتن در این راه به همین کندی و دشواری است، صبور باشیم؛ و البته مردم ایران پس از چهل‌سال بازی‌خوردن، اکنون بازیگری را آموخته‌اند و این یعنی ما دیگر نگران خوردنِ یک تک گل نیستیم؛ چرا که مردم ما رسم پنالتی گرفتن را آموخته‌اند.»

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی