منو

سرویس خبری خرداد ۳۰, ۱۴۰۳

همستر

همستر کامبت رویای یک‌شبه پولدار شدن را محقق می‌کند؟

چرا همستر کامبت توانست در مدت بسیار کوتاه فراگیر شود؟ همه ما در روزهای گذشته بارها پیام‌های پیوستن مخاطبان تلفنمان را به تلگرام دیده‌ایم. اتفاقی بی‌سابقه که تاکنون توانسته پای ناآشناترین افراد با حوزه رمزارز و گیم را هم به برنامه تلگرام باز کند. آیا این ربات می‌خواهد رویای یک شبه پولدار شدن را محقق کند یا هزینه ورود به بازار رمزارزها را کاهش می‌دهد؟

ظریف

واکنش پزشکیان به تهدید زاکانی درباره اظهارات ظریف

پزشکیان در خصوص حضور قشر خاکستری در پای صندوق رأی، گفت: حضور نداشتن قشر خاکستری در پای صندوق، رأی دادن به گروهی دیگر است که بیایند و قدرت را به دست بگیرند؛ یعنی اقلیت بتوانند بر اکثریت تصمیم بگیرند و حکومت کنند.

پشه

پشه‌ها چه رنگی را برای نیش زدن دوست دارند؟

یک مطالعه علمی نشان داد که برخی رنگ‌ها پشه‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند، بنابراین بهتر است از برخی از رنگ‌ها اجتناب کنید تا گزیده نشوید. با فرا رسیدن تابستان، پشه‌ها همزمان با گرم شدن هوا و تابش آفتاب باز می‌گردند

جلیلی

صاحب ایده “تولید شغل با یک میلیون تومان” ستاد جلیلی را در سنندج افتتاح کرد

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری بعدازظهر دیروز سه‌شنبه در شهر سنندج به صورت رسمی افتتاح شد. حجت‌الله عبدالملکی، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار انتخابات مهمی است چون رویکرد و برنامه‌های شخص رئیس‌جمهور بر آینده کشور تأثیرگذار است و باید بهترین فرد برای این سمت انتخاب شود.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی