سرویس خبری خرداد ۱۸, ۱۴۰۳

بایدن

بایدن: فکر می‌کنم نتانیاهو به حرفم گوش می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود ارائه تسلیحات ساخت این کشور به رژیم صهیونیستی و استفاده از آنها علیه غیرنظامیان نوار غزه، گفت که فکر می‌کند نخست‌وزیر این رژیم به توصیه‌های او درباره این جنگ گوش می‌کند.

سربازان متاهل

محرومیت های اجتماعی شامل غایبان سربازی خواهد شد

مشمولان غایب که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده با این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی، عدم صدور پروانه کسب و اجازه اشتغال ممنوعیت خروج از کشور و موارد دیگر مواجه می شوند.

«مینو افتاده» هنرمند پیشکسوت موسیقی، مدرس و نوازنده سازهای کمانچه و ویولن دار فانی را وداع گفت

زنده یاد مینو افتاده متولد ۱۴ اردیبشهت ۱۳۳۷ بود و از ۱۰ سالگی وارد هنرستان موسیقی ملی شد و انتخاب ساز تخصصی ویلن زیر نظر ژوژ مارتیروسیان تحصیلات موسیقی را آغاز کرد و از سال اول دبیرستان به بعد پیانو و تمبک را هم فراگرفت.

طلا

نوسان بازار ارز حداقلی است/ هفته‌ی آرام سکه و طلا

بررسی یک هفته اخیر بازار سکه و طلا نشان می‌دهد که علیرغم ثبات نسبی قیمت طلا در بازارهای جهانی در طول هفته اما نوسان یکباره‌ی آن در روزهای پایانی، همچنان تاثیری بر بازار داخل نداشته و ثبات نسبی نرخ ارز در داخل، سبب شده است که سکه و طلا نیز هفته‌ی آرامی را پشت سر بگذارد و سکه در شگفت‌انگیزی تمام، بدون تغییر (نسبت به ابتدای هفته) هفته را به پایان برساند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی