سرویس خبری فروردین ۲۴, ۱۴۰۳

پوست

آبرسانی پوست از درون/ با رعایت این نکات خشکی پوست را رفع کنید

در کنار مصرف کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان، مهم‌ترین نکته برای درمان خشکی پوست، داشتن یک رژیم غذایی متعادل شامل اسیدهای چرب، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است؛ که سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و حفظ رطوبت آن را افزایش می‌دهد.

بدن

راز خوشبو بودن بدن بدون عطر!

به گفته ی دانشمندان مواد غذایی ای که بیشتر، آن ها را مصرف می کنیم، می توانند روی بوی عرق بدن مان تأثیر بگذارند. برای مثال، گوشت قرمز حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است و اگر بدن قادر به تجزیه ی این مواد نباشد، بوی عرق می تواند به طرز خفه کننده ای تند شود.

غذا

۴ غذایی که شما را عصبانی می‌کنند

غذاهای فرآوری شده و غذاهای شیرین ممکن است باعث افزایش سریع انرژی شوند، اما این افزایش اغلب می‌تواند با تاثیرات نامطلوبی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی و روانی همراه باشد.

کلام

این موارد را از کلام خود حذف کنید!

فراموش نکنیم که طرف مقابل ما یک انسان کامل است. آیا دوست دارید کسی شما را پیوسته سرزنش کند؟ پس برای فرزندتان نیز حقوقی را قائل شده و به شخصیت وی احترام بگذارید. در سرزنش کردن تعادل را رعایت کنیم و آنرا به وسیله ای برای تخریب شخصیت مبدل نسازیم.

ترکیه

بهترین بازار های ترکیه برای عاشقان خرید!

بازار ادویه رسما در بخش اروپایی استانبول واقع شده و قدمت آن به دهه سال ۱۶۰۰ باز می گردد، مردم از بین ردیفی از مغازه ها با سقف گنبدی عبور می کنند. اگر بتوانید از کوچه های باریک عبور کنید، مطمئنا می توانید با مغازه دارهای آنجا وارد مذاکره شوید.

کافئین

مسمومیت با کافئین چیست؟/چگونه از مسمومیت با کافئین جلوگیری کنیم؟

میزان تحمل کافئین در افراد متفاوت است، اما در سیستم بدن برای میزان کافئین محدودیتی وجود دارد. لرزش دستان و بالا رفتن ضربان قلب نشانه‌های رایجی‌اند که از وجود کافئین بیش از حد در بدن خبر می‌دهند. در شرایطی نادرتر، مصرف بیش از حد کافئین به وضعیتی به نام مسمومیت با کافئین یا سوءمصرف کافئین منجر می‌شود.

بیمارستان‌

معاون پیشگیری سازمان مدیریت بحران تهران:
بیشتر بیمارستان‌ های ناایمن تهران دولتی هستند

«در رابطه با بیمارستان‌ های خصوصی به آن‌ها الزام شده است تا هر چه سریعتر به رفع خطر بپردازند چرا که این موضوع از طریق دادستانی پیگیری می‌شود. عمده بیمارستان‌های ناایمن مربوط به بیمارستان‌ها دولتی هستند، اما برخی از بیمارستان‌های خصوصی نیز در این لیست قرار دارند.»

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی