منو

سرویس خبری بهمن ۱۶, ۱۴۰۲

شناخت

خودتان را چقدر می شناسید؟

بسیاری از افراد، زندگی روزمره خود را در بی تفاوتی، بی معنایی، ناخرسندی، عدم رضایت و نوعی احساس ناامنی و بی اعتمادی نسبت به دیگران و محیط پیرامون شان می گذرانند. این افراد هیچ شناختی از فضایل و توانایی های ارزشمندی که در درون شان نهفته است ندارند؛ اما کافی است پی ببرند که چه پتانسیل بالایی از توانمندی دارند، تا نگاه شان به خود و جهان پیرامون تغییر کند؛ زندگی شان طعم و معنا پیدا کند و سرنوشت متفاوتی را برای خود رقم بزنند.

زنان

چرا زنان بیشتر به بیماری خودایمنی دچار می شوند؟

طبق گزارش انجمن جهانی خود ایمنی، حدود ۸۰ درصد از افراد مبتلا به بیماری‌های خودایمنی را زنان تشکیل می‌دهند. به زبان ساده، این دسته از بیماری‌ها سیستم ایمنی بدن را برای حمله به بافت‌های سالم دستکاری می‌کنند

شیر

فوایدی که شیر برای کودکان دارد

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یک لیوان شیر ۱۳ ماده مغذی ضروری را برای رشد و یادگیری کودکان به ارمغان می‌آورد، گفت: شیر یک میان وعده بسیار مغذی برای افزایش یادگیری و رشد بهتر دانش‌آموزان است.

قتل

قتل زن میانسال توسط پسرش در مسیر سفر

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک زن ۶۰ ساله مسافر از استان‌های همجوار طی یک مشاجره خانوادگی در حین گذر از این استان و حوالی شهرستان گرمسار توسط پسرش به قتل رسید و قاتل در کوتاه‌ترین زمان دستگیر شد.

خودرو

هشدار «ایلان ماسک» در مورد خودرو‌های چینی

با پیشی گرفتن BYD از تسلا در فروش جهانی به نظر می‌رسد که خودروسازان اروپایی و آمریکایی و به‌خصوص تسلا در مورد نفوذ این خودروساز آمریکایی دچار نگرانی‌هایی شده‌اند؛ تا جایی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درخواست کرده که برای جلوگیری از نابودی خودروسازان، محدودیت‌هایی برای واردات خودرو‌های چینی در نظر گرفته شود.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی