منو

سرویس خبری دی ۲۴, ۱۴۰۲

طلاق

دو دلیل مهم تقاضای طلاق در ایران

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی از ارائه ۱۱۰ هزار و ۹۹۹ جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در «سامانه تصمیم» ثبت‌نام کرده‌اند طی سه ماهه پاییز خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده‌های سامانه، عدم مسئولیت‌پذیری، عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی و طلاق عاطفی بوده است.

سنگ

سنگ‌های عجیبی که از صخره‌ها متولد می‌شوند و راه می‌روند

«ترووانت ها» (trovants) سنگ‌های گرد و اندکی نامنظم هستند که از قرن هجدهم میلادی تعجب انسان‌ها را برانگیخته‌اند. آن‌ها با گذشت زمان رشد می‌کنند و ازاین‌رو زنده به نظر می‌رسند. سنگ‌های والد حتی می‌توانند ترووانت‌های نوزاد را به وجود آورند که به‌طور مستقل رشد می‌کنند.

یارانه

یارانه نقدی در سال آینده تغییری نمی‌کند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس: طبق مصوبه امشب کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی برای سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و یارانه بگیران به میزان سال جاری یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

باند

انهدام باند رسیدساز جعلی

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان انهدام باند رسیدساز جعلی در کرمانشاه، ۵ عضو باند دستگیر که مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کردند.

سفر

حذف «سفر» از سبد خانوار؛ ۴۴درصد از مردم امسال یکبار هم مسافرت نرفته‌اند

سفر از سبد هزینه جمع قابل توجهی از خانوارها حذف شده است. نتایج نظرسنجی در شبکه‌های اجتماعی «دنیای‌اقتصاد» درباره «تعداد مسافرت‌ها» و همچنین «محل اقامت مسافران» نشان می‌دهد، فقط ۱۵درصد از نظردهنده‌ها در یک‌سال اخیر، بیش از ۲بار سفر رفته‌اند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی