کاربران در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۳ تریلیون ساعت آنلاین بوده‌اند

 طبق گزارش گروه تجزیه‌و‌تحلیل داده Domo جمعیت کاربران اینترنت در سال 2023، 5.2 میلیارد نفر بوده است که نسبت به سال 2020 با جمعیت 4.5 میلیارد نفری، افزایش قابل‌توجهی پیدا کرده است.
کاربران

به گزارش جریان نو ، طبق گزارش گروه تجزیه‌و‌تحلیل داده Domo جمعیت کاربران اینترنت در سال ۲۰۲۳، ۵.۲ میلیارد نفر بوده است که نسبت به سال ۲۰۲۰ با جمعیت ۴.۵ میلیارد نفری، افزایش قابل‌توجهی پیدا کرده است.

از جمله آمار ارائه‌شده در این گزارش برای سال ۲۰۲۳ می‌توان به ارسال ۲۴۱ میلیون ایمیل در دقیقه اشاره کرد که این میزان در سال گذشته میلادی، ۲۳۱.۴ میلیون ایمیل در دقیقه بوده است. همچنین ۶.۳ میلیون جستجو در گوگل انجام شده که این میزان نیز نسبت به سال گذشته ۶.۷ درصد افزایش یافته است.

درباره شبکه‌های اجتماعی، کاربران ایکس در سال جاری ۳۶۰ هزار پست در دقیقه ارسال کرده‌اند و کاربران لینکدین در هر دقیقه ۶۰۶۰ رزومه را ثبت کرده‌اند. در اینستاگرام، کاربران هر دقیقه ۶۹۴ هزار ریلز را برای دوستان خود ارسال کرده‌اند و کاربران توییچ ۴۸ هزار ساعت محتوا را در دقیقه تماشا کرده‌اند. در هر دقیقه همچنین کاربران فیسبوک ۴ میلیون پست را لایک کرده‌اند./دیجیاتو

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=13578

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: