فیلم

طلا

طلای دست دوم چقدر می‌ارزد؟

خرید طلای دست دوم با وجود هشدار‌ها کماکان ادامه دارد و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بخشی از سرمایه خود را به این سمت هل دهند

کارگر

بزرگترین تهدید فعلی و آتی برای امنیت شغلی کارگران

دولت زمانی می‌تواند مدعی افزایش ظرفیت‌های بازار کار باشد که جوانان به راحتی شغل مناسبی در بازار کار پیدا کنند، این در حالیست که هم اکنون اکثریت قشر بیکار کشور را جوانان دانشگاهی تشکیل می‌دهند. حدود ۴۰ درصد از بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند و جوانان و زنان زیادی متقاضی کار هستند، اما بازار کار کشور پذیرای آنان نیست. این مورد به ویژه برای زنان شدید‌تر است و هنوز هم بازار کار سنتی کشور، پذیرای حضور گسترده زنان در مشاغل گوناگون نیست.

رئیسی

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا گفت:
در این شرایط صحبت از رئیس جمهور بعدی شایسته نیست

درباره این که مردم ایران پس از عبور از این ۵۰ روز و در دوران انتخابات ریاست جمهوری، چه رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد، یا این که این فرد چگونه عمل کند، قطعا از حالا قابل پیش بینی نیست و همه چیز بستگی به شرایط خواهد شد. اما گلایه‌ای که دارم و لازم است مطرح کنم این است که به اعتقاد من بسیار زود و حتی شاید ناپسند است که برخی اشخاص، صحبت از این می‌کنند که چه شخص یا اشخاصی به مقام رایست جمهوری بعدی می‌رسند. حدس و گمان زدن در این زمینه، هم چندان شایسته نیست چرا که فاصله زمانی بسیار کمی از شهادت رئیس جمهور و همراهانش گذشته است. متاسفانه برخی نیز چندان پایبندی به رقابت‌های اخلاقی ندارند؛ بنابراین فکر نمی‌کنم که حتی زمان مناسبی باشد که به حدس و گمان در این زمینه بپردازیم

سایت خبری تحلیلی جریان نو

محل دقیق بالگرد رئیس‌جمهور چگونه کشف شد؟ + (فیلم)

روز گذشته، اخباری از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش منتشر شد و نیروهای امدادی بلافاصله تلاش خود را برای پیدا کردن بالگرد آغاز کردند؛ در نهایت پس از حدود ۱۷ ساعت جست‌وجو تیم‌های امدادی با بهره‌گیری از امکانات بومی توانستند محل لاشه بالگرد مذکور را کشف کنند.

آمریکا

آمریکا شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد: ایالات متجده آمریکا رسماً درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر اعضای هیئت آنها در سانحه سقوط بالگرد در شمال غرب این کشور را تسلیت می گوید.

تماس

تماس تلفنی مهم پوتین با مخبر/ پوتین: شخصا آقای رئیسی را از دست داده‌ام

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با محمد مخبر مدیر قوه مجریه گفت: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام؛ بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت.

اخبار ویژه

یادداشت

آخرین اخبار

اخبار چهره‌ها

شاید از دست داده باشید

عکس روز

گزارش ویژه

کارت‌های بانکی

مجازات اجاره کارت‌های بانکی چیست؟/استفاده از حساب بانکی اجاره‌ای برای پولشویی

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: «اجاره، واگذاری و فروش حساب بانکی، کارت بانکی و حتی اینترنت‌بانک جرم است و اگر جُرمی کشف شود، اولین کسی که مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد و باید پاسخگو باشد، صاحب حساب است.»

گوناگون از ۷ روز اخیر

سایت خبری تحلیلی جریان نو

اخبار شرکت‌ها

لینک‌های مفید

چندرسانه‌ای