منو

پزشکیان: مطمئن باشید زد و بند نخواهم کرد/می گویند پروتکل هارا رعایت کن اینگونه برو واینگونه بنشین؛نمیتوانم/ پست و مقام برای من هیچ امتیازی نیست ( فیلم)

جریان نو؛ مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

مسعود پزشکیان در این دیدار اظهار داشت: من با تمام وجودم تشکر میکنم از اینکه به من امید بستید. من بارها گفتم بازهم می‌گویم به پیغمبر من هم مثل شما یک آدم عادی هستم و هیچ برتری نسبت به شما ندارم، این حرف را باور کنید.

وی ادامه داد: هی می‌گویند که پروتکل‌ها را رعایت کن و این گونه بشین و این گونه برو؛ نمی‌توانم.

رئیس جمهور منتخب گفت: باید خدمت شما عرض کنم، در هرحالت و در هرکجا صادقانه با شما صحبت کرده ام، این موقعیت ها هم نمی‌تواند ما را عوض کند، اگر قرار بود عوض بشوم صدر در صد تغییر میکردم. اگر قرار بود چیزی ببرم و بخورم و بدزدم، تا الان برده بودم ام.

وی با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته است، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آنها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده ام، افتخار می کنم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40602

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

www.novin.com

پیشنهادی: