منو

مزایای جک پارکینگ سیماران

جک پارکینگ سیماران دارای مزایای زیادی است، که یکی از حائز اهمیت ‌ترین آن ها افزایش امنیت ساختمان است، که جز دغدغه اصلی انسان ‌هاست. با توجه به اینکه استقبال مردم از درب پارکینگ افزایش یافته است، محصولات معتبر و با کیفیتی به وسیله شرکت‌ های داخلی تولید می ‌شوند، یکی از معتبر ترین شرکت‌ های تولید کننده جک پارکینگ، شرکت سیماران است‌.
جک پارکینگ سیماران

امروزه درب های پارکینگ اتوماتیک در انواع گوناگون تولید و به بازار عرضه می ‌شوند، که یکی از آن ها جک پارکینگ سیماران است. با به کارگیری جک پارکینگ سیماران به آسانی و فقط با فشار دادن یک دکمه در پارکینگ باز و بسته می ‌شود.

جک پارکینگ سیماران دارای مزایای زیادی است، که یکی از حائز اهمیت ‌ترین آن ها افزایش امنیت ساختمان است، که جز دغدغه اصلی انسان ‌هاست. با توجه به اینکه استقبال مردم از درب پارکینگ افزایش یافته است، محصولات معتبر و با کیفیتی به وسیله شرکت‌ های داخلی تولید می ‌شوند، یکی از معتبر ترین شرکت‌ های تولید کننده جک پارکینگ، شرکت سیماران است‌.

بنابر باور اکثر استفاده کنندگان جک ‌های پارکینگ سیماران جز بهترین و مطمئن‌ ترین سیستم ‌های پارکینگ هستند. تا انتهای مطالب با ما همراه باشید، تا اطلاعات بیشتری در مورد مزایای جک درب پارکینگ سیماران به دست بیاورید.

ویژگی های جک پارکینگ سیماران 

مهم ترین هدف شرکت سیماران رقابت موفق با برند های خارجی است، به همین علت در تمام جزئیات بهترین موارد را در نظر دارد. در فعالیت این شرکت از اولین مرحله، مواد اولیه لازمه جهت ساخت جک، تا مرحله آخر بیشترین دقت به کار می ‌رود. این مجموعه جهت ارائه محصولات برتر مواد اولیه با کیفیت به کار می ‌برد، تا جک‌ های تولیدی دارای استحکام و قدرت بالایی باشند.

این شرکت برای سهولت مشتریان خود به ایجاد نمایندگی های متفاوت در سطح کشور پرداخته نمایندگی ها ی در تهران ، کرج و دیگر شهرهای کشور اقدام نموده است، یکی از این نمایندگی، جک پارکینگ سیماران در کرج می باشد که سهم بالایی در بازار سیستم جک پارکینگ دارد.

پرفروش ‌ترین محصولات را تولید و به بازار ارائه می ‌دهد. جک‌های L4 s6 فراز S4 جز محصولات پرفروش این شرکت هستند. همچنین علاوه بر این موارد جک های دولنگه سری N و موتور های لیری نیز در سراسر کشور سابقه فروش خوبی دارند.

مزیت های جک پارکینگ سیماران

همانطور که متوجه شدید جک پارکینگ سیماران از ویژگی‌ های برتر برخوردار است. در ادامه مطالب با مزایای جک پارکینگ سیماران آشنا می‌ شوید، تا دلیل استقبال فراوان از این محصولات را بدانید:

بازوهای قابل اعتماد و کارآمد 

یکی از موارد افزایش اعتماد مشتریان نسبت به این برند، به کارگیری بازوهای بی ‌نقص و مفید است. در واقع در بازو های این سیستم خرابی بسیار اندک و حتی وجود ندارد. در واقع اکثر گزارش‌ های مربوط به خرابی بازو به علت برخورد خودرو با در پارکینگ بوده که موجب آسیب دیدن بازو ها شده‌ است. و موتور یا گیربکس آن کمترین خرابی را داشته است.

سیستم خلاص کن سوئیچی

اکثر جک ‌ها به علت داشتن ایمنی بالا مهم هستند، جک پارکینگ سیماران سیستم رها سازی سوئیچ دارد و بازوها فقط با وجود کلید های مخصوص آزاد می‌ گردند که موجب افزایش ایمنی سیستم می ‌شوند.
برنامه های مدار کنترل مختلف

یکی از اقدامات بزرگ شرکت سیماران به روز رسانی مدار کنترل جک ‌ها می ‌باشد. در واقع شرکت سیماران مدار های Q60 را به Q70 ارتقا داده تا ویژگی‌ های این مجموعه افزایش یابد. با این به روز رسانی جهت اتصال به قفل برقی نیازی به کارت مل نبوده و خروجی قفل به وسیله ترمینال ‌های ویژه قابل دسترسی شده است.

خدمات و گارانتی 

یکی از موارد حائز اهمیت برای مشتریان گارانتی و خدمات پس از فروش است. این شرکت به علت گستردگی محصولات برای اکثر ایرانیان شناخته شده است و به همین جهت از برند‌ های خود برتری یافته است. اما علاوه بر این مورد خدمات طولانی مدت و گارانتی ۲۴ ماهه سبب افزایش اعتماد مشتری و استفاده راحت از محصولات شده است.

افزایش مطلوبیت در بین کاربران

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از درب اتوماتیک راحتی و آسودگی حاصل از آن می ‌باشد. رفاه حاصل از نصب این درب ‌ها بهترین دلیل برای ساکنین ساختمان جهت نصب این نوع در است. در واقع کاربران در زمان گرما و سرما بدون احتیاج از پیاده شدن از ماشین در را باز و بسته می ‌کنند. به کارگیری این نو جک ها استفاده از درب آهنی با وزن بالا را راحت می ‌کند.

کاهش زمان

با به کارگیری جک درب پارکینگ سیماران زمان پارک و خروج از پارکینگ به طور قابل ملاحظه کاهش می ‌یابد و سبب صرفه‌ جویی در زمان می ‌شود.

کارایی در هوای بارانی و سرد

در موقعیت‌ های سرد و بارانی افراد نیازی به خروج از ماشین برای باز و بسته کردن در ندارند، در واقع در به طور اتوماتیک باز می‌ شود. مواد اولیه به کار رفته در این نوع درب‌ ها بسیار با کیفیت است و در شرایط آب و هوایی متفاوت سازگاری بالایی دارد.

نتیجه گیری

در مطالب بالا متوجه شدید، که یکی از محصولات کاربردی که موجب افزایش امنیت ساختمان می‌ شود، جک پارکینگ سیماران است. شرکت تولید کننده این محصول جهت ارائه محصولات با کیفیت نیروی کار مجرب و مواد اولیه با کیفیت به کار می ‌برد، همچنین دقت بالا در طول کار بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند، جک پارکینگ سیماران دارای مزایای بسیاری است، که در بالا به آنها اشاره کردیم. در واقع این مزایا موجب استقبال مشتریان شده است.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37195

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: