قیمت دلار در معاملات پشت خطی امروز ۲۵ دی ۱۴۰۲ چند؟/برنامه بازارساز برای افزایش قیمت‌ها

نرخ دلار روز گذشته یکشنبه 24 دی ماه با گپ مثبت باز شد و با صعود پرشتاب به کانال 53 هزار تومانی رسید. با این وجود، سیگنال‌های خبری از سوی بانک مرکزی، قیمت دلار را تا پایان روز به کانال 52 هزار تومانی کشاند.
قیمت دلار

به گزارش جریان نو، قیمت دلار یکشنبه پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ اسکناس آمریکایی که در ابتدای معاملات بازار فردوسی خود را به نیمه کانال ۵۳ هزار تومانی هم رسانده بود، از بعد از ظهر کاهشی شد و دوباره به کانال ۵۲ هزار تومانی بازگشت. قیمت دلار در آخرین معامله نقدی روز یکشنبه ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان ثبت شد.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی نیز روندی نزولی را طی کرده و در کف کانال ۵۲ هزار و ۷۰ تومان نوسان می‌کند. در سمت دیگر، قیمت درهم امارات، دلار هرات و دلار سلیمانیه نیز نه تنها در معاملات نقدی که در معاملات پشت خطی نیز کاهشی شده است.

مطالعه بیشتر: چرا دلار ارزان شد؟

این روند کاهشی از نیمه ظهر با انتشار اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا آغاز شد و در ادامه روز هم تداوم یافت. به نظر می‌رسد بازارساز دوباره با قدرت وارد بازار ارز شده و در حال کنترل قیمت دلار در کنار قیمت طلا و سکه است.

بر همین اساس با توجه به قیمت دلار در معاملات پشت خطی که گویا بازارساز به آن نیز ورود کرده است، به نظر می‌رسد قیمت دلار فعلا یا در مسیر نزولی قرار داشته باشد یا در بهترین حالت، ثبات قیمتی را تجربه کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=17914

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: