تکلیف برنامه‌های صدا و سیما برای انتخابات مشخص شد/ مناظره های انتخاباتی برگزار خواهدشد؟

رئیس رسانه ملی از برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری مانند دوره‌های پیشین خبر داد.
مناظره

به گزارش جریان نو،  رئیس رسانه ملی در بخش خبری بیست و یک درباره پخش برنامه‌های انتخاباتی گفت: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود. در نظام جمهوری اسلامی انتخابات موضوعیت دارد.

پیمان جبلی افزود: در هر دوره انتخابات خصوصا ریاست جمهوری مردم از دیدگاه‌ها و سلایق نامزد‌ها برای اداره کشور آگاه می‌شوند و از برنامه‌ها و کارنامه‌ها و نقد‌های موجود اطلاع پیدا می‌کنند بنابراین انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های آگاهی و مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: در این دوره مثل سایر ارگان‌های برگزار کننده انتخابات با شرایط پیچیده‌ای مواجه شدیم چرا که در دوره‌های گذشته حداقل یک سال قبل در رسانه ملی فرآیند شکل می‌گرفت و ستاد انتخابات تشکیل می‌شد و پیشنهادات برنامه سازی و طراحی زیر ساخت‌ها شکل می‌گرفت.

جبلی رئیس رسانه ملی گفت: در این دوره یک ماه زمان داریم لذاسه شنبه هفته گذشته ستاد انتخابات رسانه ملی تشکیل شد و بلافاصله جلسات فشرده همکاران در حوزه‌های مختلف برای طراحی برنامه‌ها و پیشنهاد برنامه‌ها به کمیسیون انتخابات شروع شد و در طول این مدت جلسات ستاد به صورت روزانه پیگیری شده و همزمان نیز در حال تهیه زیر ساخت‌های فنی برای برگزاری برنامه‌ها و مناظره‌ها هستیم تا با پخش برنامه‌های متنوع مردم نامزد‌ها را بهتر بشناسند.

وی ادامه داد: کمیسیون برگزاری انتخابات هم روز گذشته تشکیل شد و پیشنهادات ستاد به تصویب این کمیسیون رسید بر اساس قانون انتخابات باید ترتیب برنامه‌ها تصویب شود و این پیشنهادات شامل برگزاری مناظره ها، میزگردها، برنامه‌های گفتگو محور، کارنامه محور برای گفتگو با مردم همه استان‌های کشور است که از قالب‌های جدید استفاده خواهیم کرد تا نامزد‌ها بتوانند در فضای عادلانه از امکانات رسانه ملی استفاده کنند.

جبلی تاکید کرد: در دوره‌های قبل فرصت تبلیغات بیشتری وجود داشت، اما اکنون نهایتا چهارده روز زمان داریم و در این فاصله فرصت‌های نامزد‌ها برای سفر‌های استانی و گفتگو‌های مردمی و برنامه‌های زنده را در جدول پخش پیش بینی کرده ایم. البته برنامه‌های ضبطی نیز خواهیم داشت و در مجموع از قالب‌های متنوع برای عمل به وظیفه خود استفاده می‌کنیم.

رئیس رسانه ملی گفت: هرچقدر مردم از برنامه‌ها و پیشنهادات نامزد‌ها بیشتر اطلاع پیدا کنند مشارکت بیشتر خواهد شد و هرچقدر مشارکت بیشتر شود رئیس جمهور آینده قدرت بیشتری برای اداره کشور خواهد داشت.

وی گفت: تلاش ما نیز این است که با استفاده از همه توان خود سطح مشارکت افزایش یابد تا توان رئیس جمهور آینده برای اداره کشور بالا برود. همچنین در سامانه تلوبیون به همه نامزد‌ها کانال اختصاص خواهیم داد و بنابراین همه زیر ساخت‌ها در کلیه حوزه‌ها در حال آماده سازی است.

جبلی افزود:با توجه به آسیب‌های دوران گذشته در زمان انتخابات ریاست جمهوری تلاش خواهیم کرد که این آسیب‌ها مرتفع شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=36376

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: