منو

تصویر از نوعی گاو هندی که فتوشاپ نیست+عکس

گاور حیوانی اجتماعی است. آنها به طور معمول در گروه هایی شامل 30 تا 40 راس زندگی می کنند. گاورها حیواناتی چرنده هستند و از خوردن برگ ها، میوه ها، ساقه ها، گل ها و دانه ها لذت می برند.از سال 1986، گاومیش هندی به دلیل کاهش جمعیت در فهرست گونه های آسیب پذیر قرار گرفته است.
گاو

به گزارش جریان نو گاور (Gaur) گونه ای از گاویان شبیه به بوفالو آمریکایی است. گاور یا گاومیش هندی بزرگترین و قد بلندترین نمونه در خانواده گاوهای وحشی محسوب می شود.

گاومیش هندی حیوانی عظیم الجثه و بسیار قوی است. آنها شکلی محدب در قسمت پیشانی خود دارند. گاور دارای بدنی بسیار قوی و عضلانی است. گاورهای نر بزرگسال وزنی بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم دارند. وزن ماده ها بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم است.

گاومیش هندی حدود ۲۴۰ تا ۳۴۰ سانتیمتر طول دارد و طول دم آن حدود ۷۰ تا ۱۰۵ سانتیمتر است. قد این حیوان نیز حدود ۱۷۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر است. آنها یک برآمدگی برجسته در امتداد پشت خود دارند. گاوهای نر و ماده هر دو دارای شاخ هستند که حدود ۸۵ تا ۱۰۰ سانتیمتر طول دارد.

گاور حیوانی اجتماعی است. آنها به طور معمول در گروه هایی شامل ۳۰ تا ۴۰ راس زندگی می کنند. گاورها حیواناتی چرنده هستند و از خوردن برگ ها، میوه ها، ساقه ها، گل ها و دانه ها لذت می برند. در زمان کمبود غذا، این حیوانات با کندن و مصرف پوست درختان، غذا و مواد معدنی مورد نیاز خود را تامین می کنند. پوست درخت ساج که سرشار از کلسیم و پتاسیم است از گزینه های مورد علاقه آنها محسوب می شود.

از سال ۱۹۸۶، گاومیش هندی به دلیل کاهش جمعیت در فهرست گونه های آسیب پذیر قرار گرفته است./منبع: عصر ایران

گاو

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=26802

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: