منو

ترس شدید پسر علیرضا قربانی از هلی‌شات فیلمبرداری! + فیلم

به گزارش جریان نو؛ علیرضا قربانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۱ در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است، علیرضا قربانی از سال ۱۳۷۸ تا به اکنون به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به اجرای برنامه پرداخته است.

از شش‌ سالگی آموزش قرائت و لحن قرآن را شروع کرده و آن را بسیار جدی دنبال کرد، او در این زمینه تا سن دوازده‌ سالگی بسیار فعال بوده، از سال ۱۳۶۳ بطور جدی آموختن موسیقی ایرانی را شروع کرد و با ردیف‌ های آوازی آشنا شد.

علیرضا قربانی از سال ۶۷ با مرحوم استاد علی تجویدی آشنایی پیدا کرد که نتیجه این آشنایی معرفی وی به فرهاد فخرالدینی برای همکاری با ارکستر موسیقی ملی بود و از سال ۷۷ اولین برنامه را با ارکستر موسیقی ملی اجرا کرد.

علیرضا قربانی با خواندن تیتراژ سریال کیف انگلیسی در سال ۷۸ صدایش را شناخته کرد، اما تیتراژ سریال مناسبتی شب دهم برای محرم سال ۱۳۸۰ صدایش را به شهرت رساند و کم کم اسمش بر سر زبان ها افتاد، وی همچنین در سریال های ماندگاری چون، مدار صفر درجه، کیمیا و شهرزاد نیز خوانده است.

علیرضا قربانی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر و یک دختر بنام های حافظ و آواز می باشد، می گوید، بی شک با حضور و قدم نهادن این دو برکتِ پروردگار به این جهان، زندگی برای من و همسرم رنگی بسیار دلپذیرتر و پُرمعناتری پیدا کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42106

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

www.novin.com

پیشنهادی: