آخرین وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه/ ریزش دوباره شاخص و منفی شدن ۷۲ درصد نمادها

در جریان معاملات روز شنبه هجدهم آذر ماه 1402، بازار سرمایه ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 9 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 383 میلیارد تومان رسید.
بورس

به گزارش جریان نو ، شاخص کل بورس تهران به سطح ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۱ واحد کاهش یافته و شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۶۳۷ واحد به ۷۴۴ هزار و ۶۵۹ واحد رسیده است. همچنین، شاخص کل فرابورس با رشد ۳۳ واحد به ۲۶ هزار و ۲۳۰ واحد رسیده و شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۳۸۰ واحد به ۱۳۴ هزار و ۶۱۹ واحد ارتقا یافته است.

نمادهای برجسته بازار سهام

نمادهای برجسته بازار سهام امروز شامل فولاد، شستا و حکشتی بوده‌اند که بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، جم، ذوب و خبهمن از نمادهایی بودند که تأثیر مثبتی بر شاخص داشتند.

در فرابورس، نمادهای کگهر، انتخاب و فصبا بیشترین تأثیر افزایشی را بر شاخص داشته و نمادهای آریا، هرمز و زاگرس بیشترین تأثیر کاهنده را داشته‌اند.

نمادهای پرتراکنش بورس

در بین نمادهای پرتراکنش بورس، نماد خگستر بیشترین تراکنش را داشته و فولاد و ثشاهد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. همچنین، در فرابورس، فصبا، کمرجان و کرومیت بیشترین تراکنش را داشته‌اند.

ارزش کل معاملات بازار سهام امروز به ۹ هزار و ۸۰۳ میلیارد تومان رسیده و ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به ۱۱۵ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان‌دهنده یک درصد از کل معاملات بازار است.

صف‌های خرید و فروش در بازار سهام نیز نشان‌دهنده یک منفی ۴۴ درصدی در ارزش صف‌های خرید و افزایش ۱۱۸ درصدی در ارزش صف‌های فروش می‌باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12898

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: