جستجو
Close this search box.

اگر دو میلیارد داشته باشید می توانید در این مناطق تهران خانه بخرید

آپارتمان‌هایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل....

تهران

آپارتمان‌هایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش  جریان نو؛ آخرین داده‌های بانک مرکزی از تعداد معاملات انجام شده بر اساس ارزش هر واحد مسکونی درتیرماه سال جاری در تهران نشان می‌دهد که در بین آپارتمان‌ها، واحدهایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.

همانطور که واسطه‌های ملکی در چندماه اخیر اظهار داشتند، این مبلغ تناسب بیشتری با بودجه خریداران دارد و به این دلیل سهم بیشتر معاملات را در برمی‌گیرند.

جهش هزینه تولید مصالح ساختمانی طی مرداد ماه امسال نسبت به دوره مشابه در سال قبل در رشد تورم مسکن موثر واقع شد.

گفتنی است که این بناها اغلب در سمت شرق و جنوب تهران قرار گرفته‌اند و اکثر آنها یا عمربنا بالایی دارند و سند برخی از این واحدها به صورت قولنامه‌ای است.

همچنین به لحاظ مساحت، واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع، سهمی معادل ۵۶.۶ درصد از معاملات انجام شده به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای با مساحت ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در میان سایر آپارتمان‌ها، بیشترین طرفدار را داشته‌اند و کمترین میزان معامله نیز به واحدهای با مساحت ۱۹۰ تا ۲۰۰ مترمربع و کمتر از ۳۰ مترمربع اختصاص دارد.

با این حال واحدهای با مساحت بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا همچنان متقاضیان خاص خود را دارد؛ چراکه نسبت به واحدهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمربعی بیشتر مورد معامله قرار گرفته‌اند.

اگر دو میلیارد داشته باشید می توانید در این مناطق تهران خانه بخرید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47303

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید