جستجو
Close this search box.

اعتصابات صنفی سراسری در سرزمین‌های اشغالی/پیوستن پزشکان به اعتصابات

در حالی که دادگاه کار رژیم صهیونیستی حکم داده است که اعتصابات صنفی سراسری باید تا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت....

در حالی که دادگاه کار رژیم صهیونیستی حکم داده است که اعتصابات صنفی سراسری باید تا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی متوقف شود، اما اتحادیه‌های مربوطه که قبلا می‌خواستند تا پایان امروز اعتصابات را ادامه دهند، اعلام کرده‌اند که زودتر از ساعت ۱۸ به اعتصاب خود پایان نخواهند داد.

به گزارش جریان نو، در حالی که سرزمین‌های اشغالی تحت سیطره رژیم صهیونیستی از شب گذشته شاهد موج تازه و گسترده‌ای از تظاهرات علیه سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم در جنگ غزه است و برخی شهروندان سرزمین‌های اشغالی معتقدند که او سیاست‌های جنگ‌طلبانه خود را نسبت به رسیدگی به وضعیت اسرای اسرائیلی نزد حماس در اولویت قرار داده و خواهان پذیرش آتش‌بس نیست، از امروز اتحادیه‌های صنفی سرزمین‌های اشغالی دست به اعتصاب زده‌اند.

با این وجود، ساعاتی پیش دادگاه کار اسرائیل حکم داد که اعتصابات سراسری باید تا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی متوقف شود. این در حالی است که رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که سازمان‌دهندگان اعتصاب قصد داشتند که اعتصابات تا ساعت شش عصر ادامه یابد.

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کرده بودند که دولت به دادگاه ملی کار مراجعه کرده است تا با حکم قضایی جلوی اعتصاب را بگیرد. وزیر دارایی اسرائیل روز یکشنبه با دادستان کل تماس گرفت و از او درخواست کرد تا برای صدور این حکم قضایی اقدام کند.

در این میان برخی پزشکان اعلام کرده‌اند که برای چند ساعت هم که شده به اعتصابات سراسری خواهند پیوست.

پروفسور یهودا اولمان، رئیس بخش جراحی در بیمارستان رامبام در حیفا در این زمینه به رویترز گفت که اعتصاب برای پزشکانی که برای «مراقبت از جان و سلامت» بیماران تلاش می‌کنند سخت است.

او اما افزود: «ما اکنون در شرایط بسیار بسیار سختی هستیم. ما و تمام کشور به خاطر گروگان‌ها در شرایطی سختی هستیم. ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت بمانیم و به همین دلیل به اعتصاب پیوستیم.»

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47201

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید