جستجو
Close this search box.

قتل پسر ۲۸ ساله به دست جوان ۱۸ ساله با ضربات چاقو

فرمانده انتظامی رشت، از وقوع یک فقره قتل جوان ۲۸ ساله در منطقه پسیخان رشت و دستگیری قاتل در محل....

چاقو

فرمانده انتظامی رشت، از وقوع یک فقره قتل جوان ۲۸ ساله در منطقه پسیخان رشت و دستگیری قاتل در محل جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جریان نو؛ سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت، در تشریح این خبرگفت: «ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده پل راه آهن روستای پسیخان رشت،بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند».​

وی با بیان اینکه با حضور ماموران، قاتل در محل ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: «متهم ۱۸ ساله در اظهارات اولیه خود اعلام داشته که با مقتول دوست اجتماعی بوده و  پس  از جر و بحث و اختلافات قبلی با مقتول ۲۸ ساله با گرفتن چاقو از وی چندین ضربه به گردن مقتول وارد و مرگ وی را رقم زده است».

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان دایره جناحی پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در حال بررسی ابعاد ماجرا می باشند، افزود: «قاتل پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد».

فرمانده انتظامی رشت، در پایان با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است،خاطرنشان کرد: «توجه و ارتباط توام با عطوفت والدین با فرزندان می تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند».

منبع: رکنا

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47090

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید