جستجو
Close this search box.

دزدهای نمایشگاه بین‌المللی راهی زندان شدند

سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب از بازداشت چهار سارق در نمایشگاه بین‌المللی خبر داد. به....

زندانی

سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب از بازداشت چهار سارق در نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش جریان نو به نقل از مهر، سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: پیرو مراجعه چند نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت به شیوه‌های متفاوت، عوامل انتظامی مستقر در نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام به شناسایی سارقان کردند.

وی افزود: سارقان با استفاده از شلوغی نمایشگاه، یک دستگاه موتور سیکلت، لوازم تخصصی غرفه‌ها، شمش برنج و چند دستگاه تلفن همراه سرقت کردند و مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هر ۴ نفر سارق را شناسایی کرده و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران انتظامی نمایشگاه با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند که متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت از داخل نمایشگاه اعتراف کردند و مال باختگان پرونده نیز شناسایی شدند. متهمان پس از ارجاع به دادسرا و معرفی به مقامات قضائی، روانه زندان شدند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47080

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید