جستجو
Close this search box.

قرعه‌کشی ایران‌خودرو؛ خوشبختی با سود زیر ۳۰ درصد / علت محبوبیت بالای پژو ۲۰۷، ری‌را و لونا برقی

ری‌را قرار است در قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای اولین بار با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان....

خودرو

ری‌را قرار است در قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای اولین بار با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان دست مشتریان برسد. قیمت کارخانه خودرو برقی FAW مدل بستیون هم یک میلیارد و ۱۹۷ میلیون است. هر دو خودرو هنوز در بازار آزاد محک نخورده‌اند.

به گزارش جریان نو؛ قرعه‌کشی ایران‌خودرو روز یکشنبه ۱۱ شهریور انجام خواهد شد تا مشخص شود ۱۲۰ هزار خودرو به چه کسانی تعلق گرفته است. این افراد به معنای واقعی کلمه خوش‌شانس هستند، چون از هر ۱۰۰ نفر متقاضی تنها نام سه برنده بیرون می‌آید.

نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو همچنین نوک فلش را سمت افرادی می‌گیرد که ته خوش‌شانسی هستند چرا که برنده هایما ۷X و لونا تفاوتی فاحش دارند. قیمت کارخانه هایما ۷X، یک میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان است و همان ماشین را در بازار یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان می‌فروشند. برنده هایما ۷X در قرعه‌کشی ایران‌خودرو نهایتاً ۱۴ درصد سود می‌کند، اما اختلاف قیمت خودرو برقی لونا در کارخانه و بازار آزاد به ۴۷ درصد می‌رسد.

برنده پژو ۲۰۷ دنده‌ای موتور TU5 موقعیتی مشابه دارد و در صورت فروش ماشین ۴۶ درصد سود خواهد کرد. برندگان ری‌را و بستیون در قرعه‌کشی ایران‌خودرو توانایی به هم‌زدن معادله را دارند، چون هر دو خودرو قرار است برای اولین‌بار دست مردم برسند.

قرعه‌کشی ایران‌خودرو؛ خوشبختی با سود زیر ۳۰ درصد

قیمت هایما ۷X در بازار آزاد، یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان است. برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای خرید هایما ۷X یک میلیون و ۵۴۷ میلیون تومان پول می‌دهند. هایما ۷X موتور ۱.۶ لیتری توربو دارد و خرید آن در قرعه‌کشی ایران‌خودرو ۲۱۲ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان از بازار آزاد ارزان‌تر تمام می‌شود.

قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای فروش تارا دستی تیپ V1 با گیربکس شش‌سرعته هم انجام می‌شود. معلوم نیست چند دستگاه از این خودرو توزیع می‌شود، اما می‌دانیم قیمت کارخانه آن ۵۸۹ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۳۰۹ تومان است. اگر اسمتان در قرعه‌کشی ایران‌خودرو بیرون آمد خوش‌شانس هستید، چون قیمت بازار آزاد تارا دستی تیپ V1 با گیربکس شش‌سرعته، ۲۵.۴ درصد بیشتر است و بعدی است بتوانید آن را زیر ۷۴۰ میلیون تومان بخرید.

قیمت هایما S5 در بازار آزاد به یک میلیون و ۴۷۰ میلیون تومان می‌رسد. قرعه‌کشی ایران‌خودرو مشخص می‌کند چه کسانی می‌توانند هایما S5 را با گیربکس شش‌سرعته اتومات از کارخانه یک میلیارد ۱۷۰ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۱۱ تومان بخرند.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد هایما S5 به ۲۹۹ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان می‌رسد و فرد برنده حتی اگر برای مصرف شخصی در قرعه‌کشی ایران‌خودرو شرکت حاضر شده باشد، نهایتاً نسبت به بازار آزاد ۲۵.۵ درصد سود می‌کند.

قیمت سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P در کارخانه، ۴۶۹ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۵۰ تومان است، اما اگر اسم کسی در قرعه‌کشی ایران‌خودرو بیرون بیاید فرصت پیدا می‌کند آن را ۲۸ درصد ارزان‌تر یعنی ۶۰۰ میلیون تومان بخرد. تفاوت قیمت کارخانه و بازار آزاد سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P به ۱۳۰ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان می‌رسد.

چهار محصول ایران‌خودرو با سود زیر ۳۰ درصد

نام خودرو مشخصات خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار آزاد اختلاف قیمت
سورن پلاس بنزینی موتور XU7P ۴۶۹.۵ میلیون ۶۰۰ میلیون تومان ۲۷.۸ درصد
تارا دستی شش‌سرعته تیپ V1 ۵۸۹.۹ میلیون ۷۴۰ میلیون ۲۵.۴ درصد
هایما S5 شش‌سرعته اتومات ۱.۱۷۱ میلیارد  ۱.۴۷۰ میلیارد ۲۵.۵ درصد
هایما ۷X توربو ۱.۶ لیتری ۱.۵۴۷ میلیارد ۱.۷۶۰ میلیارد ۱۳.۷ درصد

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=47001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید