جستجو
Close this search box.

برگزاری مراسم معارفه وزیر ارتباطات بدون خبرنگار

به گفته یکی از خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجازه حضور خبرنگاران در آئین تکریم و معارفه وزیران ارتباطات....

به گفته یکی از خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجازه حضور خبرنگاران در آئین تکریم و معارفه وزیران ارتباطات داده نشده است.

به گزارش جریان نو:آیین تکریم و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور طبق اعلام قبلی قرار است برگزار شود. اما توییت سونیتا سراب پور، خبرنگار حوزه فناوری اطلاعات از عدم ورود خبرنگاران به این نشست حکایت دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، سراب پور در این باره نوشت: «امروز معارفه آقای ستار هاشمی با حضور آقای عارف و خبرنگاران بود. الان زنگ زدن گفتن آقای عارف نمیخوان خبرنگاری در مراسم باشه. حتما بودن فرزند ژن خوبشون تو مراسم کافیه، آقای پزشکیان فکر می‌کردم تو دولت جدید سیاست‌های گزینشی خبرنگار دعوت کردن تموم میشه، اما گویا در بر همون پاشنه می‌چرخه.»

این خبرنگار سپس در توییتی دیگر، سخنان مشاور رسانه‌ای عارف را نقل کرد و نوشت: آقای احمدنیا با این عنوان که مشاور رسانه‌ای عارف هست، زنگ زد و گفت، چون تخریب عارف ترند شده این توییت را زدید. این هم از عملکرد مشاور رسانه‌ای آقای عارف.

از سوی دیگر یک روزنامه‌نگار دیگر نیز اعلام کرد که جلسه معارفه وزیر ارتباطات، به‌رغم آنکه از قبل اعلام شده بود خبرنگاران در آن حاضر هستند بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و آنهایی که رفته بودند پشت درهای بسته ماندند.

واکنش معاون رسانه‌ای عارف: به نقل و قول های غیر دقیق توجه نکنید

در همین رابطه دفتر عارف معاون اول رئیس جمهور خبر داد: امروز مراسم معارفه دو وزیر با حضور معاون اول رئیس جمهور و با همراهی همکاران عزیزم در رسانه‌ها برگزار شد مراسم‌ بعدی هم با همین ساز و کاری که دیگر مراسم‌ برگزار شده بود انجام خواهد شد دوستان خوبم در رسانه ها نقل و قول های غیر دقیق را اصالت ندهند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=46941

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید