جستجو
Close this search box.

حضور بازیکن ۱۵ ساله در تیم ملی تنیس روی میز و غیبت نیما عالمیان

بنیامین فرجی ۱۵ ساله، محمد موسوی ۲۲ ساله، محمد جواد سهرابی ۲۱ ساله به همراه امیرحسین هدایی و نوشاد عالمیان....

تنیس

بنیامین فرجی ۱۵ ساله، محمد موسوی ۲۲ ساله، محمد جواد سهرابی ۲۱ ساله به همراه امیرحسین هدایی و نوشاد عالمیان در قهرمانی آسیا حضور دارند. نیما عالمیان در انتخابی تیم ملی حضور نداشت بنابراین در ترکیب تیم ملی قرار نگرفت.

به گزارش جریان نو، جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی ترکیب جوان تیم ملی و نبود نیما عالمیان بیان کرد: خیلی خوشحالم جوانان مستعدی به ترکیب تیم ملی راه پیدا کردند. امید فراوانی به آینده‌ی درخشان آنها وجود دارد. پایین  آمدن میانگین سنی بازیکنان تیم ملی دو مسئله را نشان می‌دهد، ابتدا اینکه  فدراسیون در بخش پشتوانه‌سازی خوب عمل کرد و شاهد حضور بنیامین فرجی هستیم که هنوز در رده نوجوان است اما به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمد. دوم اینکه این ترکیب می‌تواند سال‌ها تیم ملی را تامین کند و نوید آینده‌ای بسیار روشن را می دهد. امیدوارم باحمایت فدراسیون شاهد افتخار آفرینی‌های این بازیکنان باشیم. باید به مربیان این بازیکنان خسته نباشید گفت که توانستند با حمایت‌های خود راه را برای حضور این بازیکنان در تیم ملی هموار کنند.
او در مورد نبود نیما عالمیان در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: نیما به دلیل مصدومیت درانتخابی تیم ملی حضور نداشت. نبود نیما قطعا مشکلات خاص خودش را دارد اما با حضور جوانان مستعدی که به تیم ملی راه پیدا کردند امیدوار هستیم بتوانند روز به روز موقعیت خودشان را در تیم ملی استحکام و تدوام ببخشند وبرای تیم ملی نتایج خوبی را به دست بیاورند.
لطف‌الله نسبی در مورد برنامه تیم ملی تا قهرمانی آسیا و همچنین وضعیت حضور نوشاد در اردو گفت: باید با فدراسیون هماهنگ شویم و برنامه اردو را ارائه و پس از تصویب اجر کنیم. نوشاد قبل از قهرمانی آسیایی باید در مسابقات چین شرکت کند که یک مقدار کار را مشکل می‌کند. چون مسابقات چین و قهرمانی آسیایی دقیقا پشت سرهم برگزار می‌شوند، اختلاف ساعت بین چین و قزاقستان (میزبان قهرمانی آسیا) مشکل ایجاد خواهد کرد. همچنین درگیری نوشاد در لیگ فرانسه هم مزید بر این مشکلات خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=46712

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید