جستجو
Close this search box.

ترامپ: بایدن و هریس از بانیان جنگ اوکراین هستند/اوباما هم چندش آور بود

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در حوزه سیاست، باراک اوباما رئیس جمهور اسبق و دموکرات کشورش را....

ترامپ

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در حوزه سیاست، باراک اوباما رئیس جمهور اسبق و دموکرات کشورش را به دلیل اظهارات شب قبلش در کنگره ملی دموکرات‌ ها «چندش آور» توصیف کرد.نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: اوباما چندش آور بود؛ بایدن و هریس نیز از بانیان جنگ اوکراین هستند.

به گزارش جریان نوبه نقل از مهر از «اِن پی آر»، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در آمریکا، در نخستین تجمع خود در فضای باز پس از سوء قصد ماه گذشته، در کارولینای شمالی از پشت شیشه ضدگلوله در یک کارزار متمرکز بر به اصطلاح امنیت ملی کشورش سخنرانی کرد.

به گزارش «اِن پی آر»، ترامپ؛ «جو بایدن» رئیس جمهور و «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا را به دلیل خروج مرگبار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا مقصر دانست.

رئیس جمهور سابق آمریکا که اکنون نامزد حزب جمهوریخواه است، از جمعیتی که در موزه هوانوردی و تالار مشاهیر کارولینای شمالی جمع شده بودند پرسید که آیا سخنرانی های روز سه شنبه اوباما و بانوی اول سابق سابق، میشل اوباما را دیده اند؟

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در آمریکا خطاب به طرفداران خود در تالار مشاهیر کارولینای شمالی گفت: او به رئیس جمهور شما طعنه می زد. میشل هم همینطور. می‌ دانید، همیشه می‌گویند: آقا، لطفا به سیاست‌ ها (اصول- اخلاق) پایبند باش، شخصی برخورد نکن، اما این افراد تمام شب دارند شخصی برخورد می‌ کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45782

۱ نظر

  • زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام کرده است که هر نقطه ای از روسیه را که بخواهد می تواند با موشک هدف قرار دهد.

    سوال؟

    پس بازدارندگی هسته ای چه معنایی دارد و چرا روسیه نمی تواند با تهدید هسته ای کشورهای حامی اوکراین را وادار به عقب نشیی و عدم ارسال سلاح به اوکراین

    کند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    در ضمن پوتین در به در و آواره در جمهوری های اذربایجان و چچن به دنبال اسلحه و سرباز می گردد. ( و شاید هم به دنبال مکانی برای فرار و مخفی شدن می گردد)

    ایا شان رییس جمهور یک کشور مثلا هسته ای در این حد است که به سراغ نوچه هایش در این جمهوری ها برود.

    حتی در چچن صحنه دیدار پوتین با رمضان قدیرف رهبر چچن ها خیلی تاثر برانگیز بود و پوتین تحقیر شده بود.

    نتیجه:

    سلاح هسته ای یک خالی بندیست و یک دروغ بزرگ است که فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

    سلاح هسته ای و انرژی هسته ای یک شبه علم است نه علم واقعی.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید