جستجو
Close this search box.

قتل زن میانسال تحت تاثیر توهم مواد مخدرهمسر صیغه‌ای

همسر صیغه‌ای زنی که بر اثر خفگی جانش را از دست داده است به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد.....

قتل

همسر صیغه‌ای زنی که بر اثر خفگی جانش را از دست داده است به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد.

به گزارش جریان نو:، گزارش مرگ زن میانسالی که اواخر فروردین امسال به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد تحقیقات جنایی را کلید زد و بررسی‌های اولیه مشخص کرد این زن به نام حمیرا در خانه شوهر صیغه‌ای خود فوت کرده است.

رسیدگی ویژه به جرم قتل و تهیه فیلم مستهجن از زنان در پرونده «شیطان سیاه»

قتل زن میانسال تحت تاثیر توهم مواد مخدر

چون علت اصلی مرگ مشخص نبود، بازپرس جنایی دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود. همسر صیغه‌ای حمیرا در تحقیقات گفت: دبیر بودم و بازنشسته شدم. چند سال قبل به خاطر اعتیادم، همسر اولم از من جدا شد. در پاتوق‌های مواد مخدر با حمیرا آشنا شدم و او را به عقد موقت خود درآوردم. هشت ماه با هم صیغه بودیم که او به طور ناگهانی ناپدید شد و بعد هم پیام داد به مشهد رفته است. شش ماه بعد برگشت که از او خواستم برای تمدید مدت صیغه قراری بگذاریم.

این مرد در مورد شب حادثه نیز گفت: حمیرا به خانه من آمد. کمی در مورد زندگی صحبت کردیم و بعد خوابید. صبح بیدار شدم و دیدم نفس نمی‌کشد.

در حالی که مرد میانسال مدعی بود نمی‌داند حمیرا چطور فوت شده است، پس از کالبدشکافی و اعلام نتایج معاینات مشخص شد روی گردن زن جوان آثار کبودی وجود دارد و این حکایت از خفگی داشت.

به این ترتیب، با اعلام نظریه پزشکی قانونی، بازپرس جنایی دستور داد همسر صیغه‌ای حمیرا به عنوان مظنون به قتل بازداشت و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45733

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید