جستجو
Close this search box.

اظهارات جالب امیر عابدینی در مورد رای اعتماد به کابینه پزشکیان؛

مرده‌شور رایی را ببرد که رسایی خوشش بیاید/ آقای پزشکیان اینقدر نگو نمی‌توانم، باید بتوانی

امیر عابدینی سیاستمدار و مدیر سابق ورزشی در مورد کابینه دکتر پزشکیان و رای اعتماد مجلس به دیده‌بان ایران گفت:....

امیر عابدینی

امیر عابدینی سیاستمدار و مدیر سابق ورزشی در مورد کابینه دکتر پزشکیان و رای اعتماد مجلس به دیده‌بان ایران گفت: من اگر در مجلس بودم به ۶ نفر از اعضای کابینه رای اعتماد نمی‌دادم.

به گزارش جریان نو، او با اشاره به احمد دنیامالی وزیر ورزش ادامه داد: وقتی می‌گوییم فلانی می‌خواهد وزیر ورزش شود جامعه ورزش باید با او قرابت داشته باشد. قبلا محک خورده باشد. دیدگاه‌هایش بروز پیدا کرده باشد. در میادین فکری و ارزشیابی فکری من ایشان را ندیدم جایی محک بخورد. محک خوردن یعنی من یک پستی دارم ولی آیا توانستم در سطح کلان محک بخورم؟ یک راننده محترم اتوبوس را می‌گذاری رییس اتحادیه؟ نه! جامعه ورزش ایران را کاملا درک می‌کند. ارتقا پیدا کند می‌شود رییس خط.

عابدینی همینطور به وزارت کشور و اقتصاد اشاره کرد و گفت: کاش یک استاندار نخبه کارکشته دوران سختی گذرانده را می‌کردند وزارت کشور. ولی نمی‌کنیم. لابی‌ها خیلی کار می‌کند. نمی‌گویم نکند. آقایی که برای وزیر اقتصاد مطرح است آیا می‌تواند مشکل اقتصادی را حل کند؟ ایشان در چارچوب همین وزارت اقتصاد رییس تشکیلات بزرگی نبوده؟ زمان ایشان بهینه بوده؟ آیا ارزیابی شده؟

استاندار پیشین استان‌های خراسان و آذربایجان و لرستان در ادامه افزود: مجلس کار سختی دارد. از یک طرف معیار دارد از یک طرف باید رای بدهد از یک طرف خط دارد. اینهایی که بر اساس خطوط رای می‌دهند قربه الی الله کار نمی‌کنند. اگر قرار است رای بدهم که‌ آقای رسایی خوشش بیاید می‌خواهم رای ندهم. مرده‌شور رایی را ببرد که آقای رسایی خوشش بیاید. چه باری از دوش مردم برمی‌دارد؟ من برای رضای خدا و این ملت چه کار می‌کنم؟ اگر این است شب را راحت می‌خواهم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران که در ایام انتخابات از پزشکیان حمایت کرده بود در پایان با صراحت خطاب به رئیس جمهور به دیده بان ایران گفت:

آقای پزشکیان! من! امیر عابدینی از تو می‌خواهم دل مردم را نشکن. باور مردم را نابود نکن. اعتقاد مردم راسخ است که در این مملکت بمانند و رشد و شکوفایی را ببینند. انقدر نگو من کاره‌ای نیستم و نمی‌توانم! باید بتوانی. آدم‌هایی را انتخاب کن که پارو بزنند. نگذار این قایق را سوراخ کنند و همه نابود شویم./ منبع: سایت دیده بان ایران

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45703

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید