جستجو
Close this search box.

واریز یارانه های مرداد/ کدام دهک ها بیشترین یارانه را می گیرند؟

مبلغ یارانه نقدی از دو سال گذشته تا کنون افزایش یافته است. همچنین، از اسفند ماه سال گذشته، تاریخ واریز....

یارانه

مبلغ یارانه نقدی از دو سال گذشته تا کنون افزایش یافته است. همچنین، از اسفند ماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است.

به گزارش جریان نو؛ براساس جدول زمانبندی پرداخت یارانه ها، یارانه دهک های اول تا سوم در تاریخ ۲۵ مرداد و یارانه دهک های چهارم تا نهم در ۳۰ مرداد واریز خواهد شد.

مبلغ یارانه در دولت پزشکیان هنوز تغییری نداشته است و دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه و دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می کنند.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است «پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه، از بیستم هر ماه به بیست‌وپنجم هر ماه (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و سی‌ام هر ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله «۱۶۰»، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز شده است و از ساعت ۲۴، قابل برداشت است. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45372

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید