جستجو
Close this search box.

سرگیجه خداداد عزیزی ! یه زمانی غزال تیزپای فوتبال بود اما دیده شدن به چه قیمتی؟ ساترا کجاست؟

به گزارش جریان نو، دیگر تقریبا روشن است وقتی احساسات بر خداداد عزیزی غلبه می‌کند او تسلطی بر کنترل گفتار....

خداداد

به گزارش جریان نو، دیگر تقریبا روشن است وقتی احساسات بر خداداد عزیزی غلبه می‌کند او تسلطی بر کنترل گفتار و کردار خود ندارد ولی پرسش این است درباره این اتفاق اخیر ساترا کجاست؟ برنامه ساز چرا تن به این اتفاق داده؟

در چند روز گذشته ویدیویی از برنامه اینترنتی سرگیجه و کل‌کل خداداد عزیزی و هاشم بیگ زاده در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده که به دلیل شکل بحث و نوع عکس العمل نشان دادن خداد عزیزی به گقته‌های بیگ زاده بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

دیگر تقریبا روشن است و بسیاری هم دیده شده است که وقتی احساسات بر خداداد عزیزی غلبه می‌کند او تسلطی بر کنترل گفتار و کردار خود ندارد و هر آینه احتمال دارد حرفی بزند یا عملی انجام دهد که اصلا در شان آن مجلس نباشد. کما اینکه در این ویدئو هم همین اتفاق رخ می‌دهد و در پرسش و پاسخ درباره بهترین و بدترین نسل فوتبال ایران به این ورطه می‌افتد.

فقط می‌توان گفت ای کاش خداد عزیزی خودش هم می‌دانست و یادش می‌ماند که یک زمانی «غزال تیزپای فوتبال ما» بود.

اتفاقا پیکان این نوشتار اصلا به سمت خداد عزیزی نیست، تکلیف او روشن است و هر آنگونه که دوست دارد می‌تواند زندگی کند، اصل ماجرا و مسئولیت انتشار چنین صحنه‌هایی در وهله اول برنامه ساز است و در سطح کلانتر نهاد «ساترا» است که مجوز پخش چنین صحنه‌هایی را صادر کرده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45274

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید