جستجو
Close this search box.

آخرین مهلت وکالتی کردن حساب ایران خودرو اعلام شد / وام صد میلیون تومانی برای خرید 

آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای شرکت در قرعه کشی خودرو تا پایان ساعت ۲۴ امروز و همچنین ثبت درخواست....

ایران خودرو

آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای شرکت در قرعه کشی خودرو تا پایان ساعت ۲۴ امروز و همچنین ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا دوم شهریورماه امکان پذیر است.

به گزارش جریان نو؛ ثبت‌نام ۱۲ محصول ایران‌خودرو از ۲۴ مردادماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند تا دوم شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

البته با توجه به تأخیر در هماهنگی‌های لازم میان برخی بانک‌های عامل و سامانه در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول (یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱)، بدین‌وسیله به‌منظور برخورداری همه متقاضیان از فرصت یکسان، مهلت تعیین‌شده برای وکالتی کردن و مسدودی حساب با اضافه شدن یک روز از یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ نزد بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

شرط الزامی بودن ارائه گواهینامه از شرایط عمومی متقاضیان عادی شرکت در فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است و با توجه به آنکه ارائه گواهینامه در خصوص سایر متقاضیان (طرح جوانی جمعیت مختص مادران جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی) از شرایط تعیین شده نبوده، شرط دارا بودن گواهینامه رانندگی برای تمامی متقاضیان ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است

با عنایت به حذف شرط دارا بودن گواهینامه، مجدداً مهلت تعیین شده برای وکالتی نمودن و مسدودی حساب نزد بانک‌های عامل با اضافه شدن یک روز تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ /۰۵ /۱۴۰۳ تمدید می‌گردد.

به همین نسبت مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز به مدت یک روز تمدید شده و از روز چهارشنبه مورخ ۲۴ /۰۵ /۱۴۰۳ تا روز جمعه مورخ ۰۲ /۰۶ /۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به آدرس WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ /۰۵ /۱۴۰۳ خواهد بود.

نکات مهم

ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا مورخ ۰۲ /۰۶ /۱۴۰۳ امکان پذیر است و ثبت درخواست زودتر یا دیرتر هیچ گونه تأثیری در اولویت متقاضیان ندارد و نهایتاً فرآیند اولویت بندی ۴۸ ساعت بعد از اتمام مهلت ثبت نام آغاز شده و همه متقاضیان از فرصت یکسان برخوردار خواهند بود؛ لذا درخواست می‌شود از شتابزدگی جدا پرهیز فرمایند.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای همه متقاضیان: عادی، طرح جوانی جمعیت مختص مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده میسر می‌باشد.

همچنین متقاضیانی که شرایط اولیه برای طرح‌های فوق (مسدودی ۲۳۰ میلیون تومان یا مادران حائز شرایط یا ثبت نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) را ندارند، می‌توانند مستقیماً در ابتدای ورود ” طرح خودروهای برقی” را انتخاب و پس از آن نسبت به ثبت درخواست خرید یکی از دو مدل خودروی برقی عرضه شده اقدام نمایند.

از کدام بانک برای قرعه کشی ایران خودرو وام بگیریم؟

همزمان با اعلام طرح جدید ثبت‌نامی ایران خودرو بانک‌ها برای اعطای تسهیلات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

افراد برای وکالتی کردن حساب خود به نام شرکت باید به لیست بانک‌های اعلام شده مراجعه کنند. بانک‌هایی مانند تجارت، پارسیان، مهر، صادرات، موسسه ملل، سرمایه و ملت در این لیست دیده ‌می‌شوند که در میان آن‌ها موسسه ملل با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بیشترین مبلغ را به خود اختصاص داده است. بانک صادرات، سرمایه و ملت نیز با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان در رده‌ی دوم این لیست قرار دارند.

پس از گذشت ۴۸ ساعت از وکالتی‌سازی حساب افراد می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی خودرو ثبت درخواست کنند. بر اساس قانون باید حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودروی ثبت‌نامی در حساب مسدود شود.

مبلغ اعلامی جهت مسدودسازی ۲۳۰ میلیون تومان است.

تمامی پرداخت‌ها باید از کارت بانکی باشد که متصل به کدملی متقاضی است.

الزام وجود وجه تا زمان اولویت‌بندی مطرح است. اگر شخصی پیش از آن اعلام انصراف کند، پس از اولویت‌بندی می‌تواند وجه مسدودشده را برداشت کند.

طبق گزارش‌ها، این طرح مسدودسازی حساب باعث می‌شود تا واسطه‌گری صورت نگیرد و شرکت از توان پرداخت فرد اطمینان حاصل کند.

وام صد میلیون تومانی برای خرید محصولات ایران خودرو

متقاضیان گرامی می‌توانند جهت دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ پیش پرداخت برای معرفی حساب به شرکت ایران خودرو، با مراجعه به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مشتریان گرامی جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس حاصل کنند.

همچنین می توانید برای فعال سازی خدمت حساب وکالتی اینجا کلیک کنید.

مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، حساب‌های خود را صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان (یعنی ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مبلغ اعلام‌شده از سوی آن شرکت) وکالتی نمایند.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک سرمایه، این بانک در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، مشتریان ارجمند را قادر می‌سازد تا صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان حساب‌های خود را وکالتی نمایند.

لذا مشتریان گرامی به منظور استفاده از این اعتبار می توانند تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری تا ساعت ۲۴ آن روز با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/web_directory/۴۲۱۰.html حساب خود را صرفاً با رعایت حداقل مانده حساب، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال معادل ۱۳۰ میلیون تومان وکالتی نمایند.

شایان ذکر است مشتریان محترم ۴۸ ساعت پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو از تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ تا تاریخ یک شهریور ۱۴۰۳ به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45195

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید