جستجو
Close this search box.

اخبار جنجالی رقابت انتخابات در امریکا/ از رقص میلیون دلاری ترامپ تا صدای مرغ روی تصویر او

کارزار طرفداران “کامالا هریس” با پخش صدای مرغ بر روی تصویر ترامپ که مربوط به مصاحبه او با خبرنگار “فاکس....

ترامپ

کارزار طرفداران “کامالا هریس” با پخش صدای مرغ بر روی تصویر ترامپ که مربوط به مصاحبه او با خبرنگار “فاکس نیوز” پیش از شرکت در مناظره شبکه “ای بی سی” در تاریخ ده سپتامبر بوده او را مورد تمسخر قرار داده اند.

به گزارش جریان نو؛ در این گزارش به اخبار جنجالی رقابت انتخابات ریاست جمهوری میان کامالا هریس نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه خواهیم پرداخت:

رقصیدن دونالد ترامپ می‌تواند میلیون‌ها دلار برای او هزینه به همراه داشته باشد

روزنامه بریتانیایی “تایمز” در گزارشی با اشاره به این که “دونالد ترامپ” نامزد جمهوری خواه در کارزار انتخاباتی خود بیش از اندازه از موسیقی هنرمندان استفاده کرده و آنان را بدین خاطر عصبانی می‌کند می‌نویسد: “ترامپ دو سال پیش به دلیل رقصیدن در یک تجمع طرفدار آزادی حمل و استفاده از اسلحه در تگزاس پس از واقعه تیراندازی در نزدیکی مدرسه مورد انتقاد قرار گرفت. او مشت هایش را گره می‌کرد و با یکی از آهنگ‌های “آیزاک هیز” خواننده و ترانه سرای درگذشته آمریکایی می‌رقصید.

اکنون از ترامپ به دلیل ۱۳۴ مورد پخش آن آهنگ بدون دریافت اجازه از سال ۲۰۲۲ میلادی به این سو شکایت شده است. وکلا تا تاریخ ۱۶ آگوست به ترامپ فرصت داده اند تا ۳ میلیون دلار هزینه برای صدور مجوز بپردازد در غیر این صورت با اقدامات حقوقی بیش تری متوجه خواهد شد.

در اقدامی نادر هفته گذشته دادگاه فدرال یک جلسه استماع اضطراری برای تصمیم گیری در مورد درخواست حکم از سوی پسر “ایزاک هیز” را برگزار کرد. اگر او موفق شود این اولین اقدام حقوقی موفقی خواهد بود که توسط بازماندگان یک هنرمند علیه ترامپ به خاطر استفاده بدون اجازه از موسیقی در کارزارش انجام شده است.

هم چنین، “سلین دیون” به دلیل استفاده کارزار ترامپ از آهنگ “قلبم ادامه خواهد داد” در تجمع جمهوری خواهان در مونتانا اعتراض کرده است. در بیانیه تیم سلین دیون آمده است: “به هیچ وجه این استفاده مجاز نیست و سلین دیون استفاده از این آهنگ یا هر نوع استفاده مشابهی را تایید نمی‌کند”. از دیگر هنرمندانی که موسیقی شان در کارزار ترامپ پخش شده می‌توان به ریحانا، فارل ویلیامز، رولینگ استونز، بیتلز، ادل، فیل کالینز و ادی گرانت اشاره کرد. اقدامات حقوقی از سوی بازماندگان لئونارد کوهن، پرینس و تام پتی نیز صورت گرفته است.

در نتیجه، فهرست پخش آهنگ ترامپ به تعداد انگشت شماری از آهنگ‌ها کاهش یافته که محبوب‌ترین آن‌ها سرود میهن پرستانه “رحمت خدا بر آمریکا باد” اثر “لی گرین وود” است. پسر هیز درباره ترامپ گفته است: “رقصیدن او در تجمع هواداران آزادی اسلحه در سال ۲۰۲۲ میلادی در تگزاس دقیقا پس از تیراندازی مدرسه که در جریان آن ۱۹ کودک و دو بزرگسال کشته شدند بسیار وحشتناک بود. من عصبانی بودم. من می‌خواستم اقدام حقوقی انجام دهم، زیرا ترامپ علیه زنان اظهاراتی داشته و مردی است که به اتهام آزار جنسی محکوم شده است. من برادر هفت خواهر هستم و نمی‌خواهم کسی به حرف ترامپ گوش کرده یا به او فکر کند”.

حرکت دست‌های اوباما در تقلید از ترامپ بی البداهه بود

“جان فاورو” مدیر نویسندگان سخنرانی‌های اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا اخیرا در یک برنامه پادکستی فاش ساخته که اوباما در جریان سخنرانی در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها زمانی که به وسواس دونالد ترامپ در مورد حجم و اندازه جمعیت حضار در گردهمایی‌ها اشاره کرد به صورت فی البداهه و در لحظه حرکت ترامپ را تقلید کرده بود. او در این باره گفته است: “آن تقلید در متن سخنرانی وجود نداشت. همه باید بدانید که در همان لحظه رخ داد”. فاورو همچنین از میشل اوباما نیز به دلیل رفتار با ترامپ همانند یک “دلقک” و “احمق” در سخنرانی‌های خود تمجید به عمل آورد.

او گفت:”راهی که باید به دنبال قدرت فرضی یک خودکامه یا یک مرد قوی رفت آن است که او را احمق جلوه دهید، زیرا آنان از مورد تمسخر واقع شدن نفرت دارند”.

تمسخر ترامپ از سوی کارزار هریس با گذاشتن صدای مرغ بر روی تصویر

کارزار طرفداران “کامالا هریس” با پخش صدای مرغ بر روی تصویر ترامپ که مربوط به مصاحبه او با خبرنگار “فاکس نیوز” بوده، او را مورد تمسخر قرار داده اند. خبرنگار در آن کلیپ که صدای مکرر مرغ از سوی کارزار هریس بر روی آن قرار داده شده از ترامپ می‌پرسد:”چرا با او (هریس) مناظره نکنیم”؟ ترامپ در پاسخ می‌گوید: “زیرا آنان از قبل همه چیز را می‌دانند… چرا باید مناظره کنم من در نظرسنجی‌ها پیشتاز هستم…”. این ویدئو هم چنین یک کلیپ کوتاه از توقف کارزار ترامپ در ویرجینیا را نشان می‌دهد جایی که او اظهار داشت که می‌خواهد مناظره را به یک سازمان خبری دیگر منتقل کند.

ترامپ گفته بود شبکه خبری “ای بی سی” با “تام کاتن” سناتور جمهوری خواه رفتار ناعادلانه‌ای داشته است. او گفته است:” وقتی به خصومت آن نگاه کردم با خود گفتم: “چرا دارم این کار را می‌کنم؟ بیایید این کار را با یک شبکه دیگر انجام دهیم” من می‌خواهم این کار را انجام دهم”.

ترامپ و هریس در حال حاضر بر سر موضوع میکروفون‌های باز در جریان مناظره که تنها دو هفته به برگزاری آن باقی مانده با یکدیگر اختلاف نظر دارند. کارزار هریس تلاش می‌کند تا میکروفون‌ها را در تمام مدت روشن نگه دارد با این وجود، ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده که کارزار هریس در تلاش است قوانین را تغییر دهد با این امید که رئیس جمهور سابق از بحث خارج شود.

“برایان فالون” مشاور ارشد ارتباطات کارزار هریس به “پولیتیکو” گفته است: “درک ما این است که مدیران کارزار ترامپ میکروفون خاموش را ترجیح می‌دهند، زیرا فکر نمی‌کنند نامزد آنان بتواند به تنهایی ۹۰ دقیقه شبیه یک رئیس جمهور رفتار کند”.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45189

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید