جستجو
Close this search box.

توسلی نماینده موافق: آقای رحیمی می تواند حقوق فردی و اجتماعی برنامه هفتم را اجرا کند

نماینده بهار و کبودرآهنگ با اشاره به سوابق تحصیلی و مدیریتی وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: آقای رحیمی به مسئولیت‌های خود....

نماینده بهار و کبودرآهنگ با اشاره به سوابق تحصیلی و مدیریتی وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: آقای رحیمی به مسئولیت‌های خود آشناست و آسانسوری سال‌های مدیریتی‌اش را طی نکرده است.

به گزارش جریان نو، فتح‌الله توسلی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق امین‌حسین  حیمی وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: استفاده از نهج‌البلاغه وارد ادبیات سیاسی کشور شده است؛ رهبری فرمودند کسانی انتخاب شوند تا بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی بوده و حاضرند برای دفاع از نظام هزینه دهند. قطعا مجلس به وزیری که به جمهوریت معتقد نیست، رای نمی‌دهد. کسی که انتخابات سالم را باور ندارد مورد قبول مجلس نیست.

این نماینده مجلس با طرح این پرسش که ما از وزیر چه می‌خواهیم؟ گفت: ما وزیری آشنا به مسئولیت و وظایف دستگاه خود می‌خواهیم که پله به پله و نه آسانسوری بالا آمده باشد که آقای رحیمی دارای چنین شرایطی است.

وی با اشاره به احکام برنامه هفتم توسعه گفت: در برنامه هفتم توسعه به موضوع تامین حقوق فردی و اجتماعی و عدالت تاکید شده است که آقای رحیمی متخصص در حوزه حقوق بوده و می‌تواند این موارد را اجرایی کند.

توسلی با انتقاد از حقوق پایین قضات گفت: باید حقوق آنها افزایش پیدا کند چون قاضی قرار است پرونده‌های چندصد میلیاردی را قضاوت کند و نمی‌شود حقوق ۳۰ میلیونی بگیرد.

این نماینده مجلس در پایان گفت: وزیر پیشنهادی در حوزه بین‌الملل و حمایت از حقوق شهروندی و حمایت از ایرانیان خارج از کشور برنامه دارد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45166

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید