جستجو
Close this search box.

بیات نماینده موافق: نوری آشنایی کامل به حوزه کشاورزی دارد

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آشنایی کامل به حوزه کشاورزی دارد، گفت:‌....

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی آشنایی کامل به حوزه کشاورزی دارد، گفت:‌ آقای نوری دارای برنامه عملیاتی و زمان‌بندی منسجم برای حل مسائل کلیدی کشاورزی است.

به گزارش جریان نو، محمد بیات در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق برنامه های غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آقای نوری فردی دردآشنا به حوزه مسائل کشاورزی، روستازاده و معتقد به این حوزه است که عزم خود را برای رفع مشکلات جزم کرده است.

وی با اشاره به تحصیلات مرتبط وزیر پیشنهادی با حوزه کشاورزی و اشراف او به این حوزه اظهار کرد: نوری در حوزه کشاورزی دارای تجربه است و در این وزارتخانه فعالیت کرده همچنین سه دوره سابقه نمایندگی مجلس داشته و با چالش‌های پیش‌روی حوزه‌های انتخابیه نمایندگان و بخش کشاورزی آشنا است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوری برنامه عملیاتی و زمانبندی برای حل مسائل کلیدی کشاورزی شامل برنامه‌های کوتاه، میان مدت و بلندمدت دارد. او به خودکفایی محصولات کشاورزی اعتقاد داشته و آشنا به برنامه هفتم توسعه است.

بیات وزیر پیشنهادی کشاورزی را فردی پاکدست و امین توصیف کرد و افزود: حوزه کشاورزی مشکلاتی همچون خرید تضمینی گندم، نهاده‌های دامی، قطعی برق کشاورزی، لایروبی مناطق، بیمه محصولات کشاورزی و نداشتن الگوی کشت دارد که وزیر پیشنهادی می‌تواند با پشتوانه مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع آنها اقدام کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45142

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید