جستجو
Close this search box.

اکران سینمایی سودابه

فیلم سینمایی “سودابه” ساخته محمدعلی سجادی از ۳۱ مردادماه روی پرده خواهد رفت. به گزارش جریان نو، “سودابه” با عنوان....

فیلم سینمایی “سودابه” ساخته محمدعلی سجادی از ۳۱ مردادماه روی پرده خواهد رفت.

به گزارش جریان نو، “سودابه” با عنوان قبلی “بازیچه” یک ملودرام جنایی است که داستانی معمایی را بر بستری جذاب روایت می‌کند.

آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی، آناهیتا درگاهی، با هنرمندی رویا تیموریان و رضا بابک و حضور افتخاری ستاره اسکندری، بازیگران فیلم “سودابه” هستند.

داستان “سودابه” درباره مهرداد- با بازی آرمان درویش- است که با سودابه-خواهر دوست و همکارش سیامک- ازدواج میکند و او را به خانه قدیمی شان می‌برد تا با مادرش زندگی کنند. در آنجا با حوادثی روبرو میشوند؛ حوادثی عجیب و غریب و متعدد…

محمدعلی سجادی کارگردان “سودابه” برای مخاطبان سینما یادآور آثاری جنایی همچون “بازجویی یک جنایت”، “اثیری”، “جنایت”، “شیفته”، “شوریده”، “مخمصه” و…، است و در “سودابه” رجعتی متفاوت داشته به سایکودرام‌های جنایی.

فیلم “سودابه” به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد با پخش موسسه رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی در سینماها اکران می‌شود.

فهرست عوامل فیلم “سودابه” به شرح زیر است:

تهیه‌کننده ، نویسنده، تدوینگر و کارگردان: محمدعلی سجادی/صدابردار همزمان: امیرعاشق/طراح صورتگری: عباس عباسی/طراح تنپوش‌ها و صحنه: جهانگیرمیرزاجانی/طراحی و ترکیب صداها: محمود موسوی نژاد/امور تولید: مصطفی سجادی/موسیقی‌ساز: کارن همایون‌فر/مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیاژورنال/پخش: موسسه رسانه فیلمسازان مولود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44702

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید