جستجو
Close this search box.

رای اکثریت مجلس به وزیر زن کابینه

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خانم صادق‌مالواجرد را مورد اعتماد دانست. به گزارش جریان نو، غلامرضا شریعی عضو کمیسیون....

زن

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خانم صادق‌مالواجرد را مورد اعتماد دانست.

به گزارش جریان نو، غلامرضا شریعی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خانم صادق‌مالواجرد را مورد اعتماد دانست.
وزیر زن کابینه پزشکیان رای اکثریت را گرفت.
غلامرضا شریعی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما به خانم صادق‌ مالواجرد اعتماد می‌کنیم و او را فرد شایسته‌ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می دانیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند.

شریعتی با بیان اینکه جز برای ریاست جمهوری منع دیگری برای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان کشور وجود ندارد افزود: خانم صادق‌مالواجرد کارکشته وزارت راه و شهرسازی هستند و سال‌ها در این وزارتخانه فعالیت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به لحاظ مدیریتی توان بالایی دارد و تحصیلاتش نیز مرتبط با حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی است. اگر ما به فردی با چنین سابقه‌ای اعتماد نکنیم، به چه کسی می خواهیم اعتماد کنیم؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کسانی که با خانم صادق‌مالواجرد مخالف بودند نگرانی‌هایی داشتند که برطرف شد و امیدواریم سایرین هم به او اعتماد کنند. خانم صادق‌مالواجرد در جایگاه وزارت، رفتار تخصصی و مدیریتی مناسبی خواهد داشت.

منبع: اصلاحات نیوز

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44689

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید