جستجو
Close this search box.

یادداشت ؛

برخی اصلاح طلبان درباره کابینه پزشکیان بی تحملی به خرج دادند

به گزارش جریان نو؛ محمدمهاجری، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگرا به هم‌میهن می‌گوید: تیم اقتصادی کابینه پزشکیان به میزان قابل....

به گزارش جریان نو؛ محمدمهاجری، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگرا به هم‌میهن می‌گوید:

تیم اقتصادی کابینه پزشکیان به میزان قابل توجهی هماهنگ هستند؛ به این معنا که ناهمگونی در تیم اقتصادی دولت دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که آنچه در حال حاضر با آن مواجه هستیم وجود سه‌چهار وزیر پیشنهادی است که از طرق به‌کارگرفته شده در شورای راهبری انتخاب نشده‌اند و وزرای پیشنهادی کشور، اطلاعات و ورزش از جمله این افراد بودند.

به باور این تحلیلگر سیاسی، پزشکیان به دنبال کابینه‌ای بوده است که بتواند بخش‌های مختلف قدرت از جمله هسته سخت قدرت را با خودش همراه کند:رئیس‌جمهور قبلاً هم تاکید کرده بود که من اهل دعوا کردن نبوده و به دنبال تعامل و تفاهم هستم. به نظرم باید کابینه پیشنهادی را از او پذیرفت اما بعضی از دوستان اصلاح‌طلب خیلی زود عصبانی شدند و با اینکه بیشتر از ۶۰ درصد کابینه کاملاً اصلاح‌طلب و از اصلاح‌طلبان قدیمی هستند اما برخی از اصلاح‌طلب‌ها از اینکه نتوانستند ۱۰۰ درصد کابینه را به خود اختصاص دهند،‌ شاید اندکی بی‌تحملی به خرج دادند و در قالب توئیتر یا فضای مجازی به پزشکیان حمله کردند. از طرف دیگر شاهد بودیم که جریان اصولگرا هم از اینکه اصلاح‌طلبان با پزشکیان دچار چالش شده‌اند استقبال می‌کرد.

مهاجری تاکید می‌کند، کابینه پیشنهادی غیرقابل تحمل نیست و با اینکه ممکن است ۱۰۰ درصد آن اصلاح‌طلب نباشند اما نوعی هماهنگی در کابینه وجود دارد:به نوعی پزشکیان دنبال این بود که با نهادهای دیگر حاکمیت دچار تضاد نشود. بالاخره افراد معرفی‌شده باید از مجلس رای اعتماد بگیرند و باید بتوانند با سایر قوای کشور کار کنند.

منبع:خبرآنلاین

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44561

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید