جستجو
Close this search box.

ایران امروز به اسرائیل حمله می کند؟

به گزارش جریان نو؛ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس می‌گوید که در حال حاضر، مهم‌ترین مساله، این است که....

حمله

وی گفت: «نمی‌توان زمان دقیق حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل که به دلیل ترور «اسماعیل هنیه» قصد انجام آن را دارد، پیش‌بینی کرد.»

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با خبرگزاری «تاس» روسیه با بیان اینکه امیدوارم اوضاع در منطقه تشدید نشود، افزود: «ما نمی‌توانیم زمان عملی شدن تصمیم ایران برای حمله تلافی‌جویانه به اسرائیل را پیش‌بینی کنیم، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که جنگی رخ ندهد چراکه ارزیابی پیامد‌های آن دشوار است.»

عباس در ادامه با بیان اینکه هم اکنون گفتگو‌های بسیار پرتنشی بین همه کشور‌ها در جریان است، تاکید کرد: در حال حاضر، مهم‌ترین مساله این است که ابعاد حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل در چه سطحی خواهد بود، اما ما در هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، رسماً اعلام کردیم که مخالف جنگ و کشتار غیرنظامیان، زنان و کودکان هستیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت:نمی‌توان زمان دقیق حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل که به دلیل ترور «اسماعیل هنیه» قصد انجام آن را دارد، پیش‌بینی کرد. احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل در ساعات آینده وجود دارد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، سه‌شنبه «۲۳ مرداد ۱۴۰۳»، در سفر به مسکو، در محل اقامت ولادیمیر پوتین»رئیس‌جمهور روسیه با او دیدار کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44527

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید