جستجو
Close this search box.

شرایط دریافت وام ۷ تا ۱۴ میلیاردی اعلام شد

به گزارش جریان نو؛ در سال جدید، دو خدمت بزرگ از سوی بانک ملت صورت گرفته است که یکی از....

به گزارش جریان نو؛ در سال جدید، دو خدمت بزرگ از سوی بانک ملت صورت گرفته است که یکی از آنها “ریال دیجیتال” و دیگری “بانکداری ویدئویی” است که هر دو نگاه نوآورانه‌ی خوبی محسوب می‌شوند.

فرشید فرخ نژاد، مدیر عامل بانک ملت با حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. فرخ نژاد با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه فعالیت بانک ملت تصریح کرد: مهمترین هدف ما کسب رضایت مشتریان و پاسخگویی به درخواست‌های آنها و خدمات مورد نیازشان است. بانک ملت همیشه جزء بانک‌های نوآور بوده و همواره تلاش داشته تا خدمات خوبی به مشتریان ارائه شود.

وی ادامه داد: در سال جدید، دو خدمت بزرگ از سوی بانک ملت صورت گرفته است که یکی از آنها “ریال دیجیتال” بوده و دیگری “بانکداری ویدئویی” است، که هر دو نگاه نوآورانه‌ی خوبی محسوب می‌شوند. البته عموم این خدمات در نقطه‌ی آغازین خود هستند و مطمئنا ضمن گذر زمان شاهد رشد این خدمات از سوی بانک ملت خواهیم بود.

فرخ‌نژاد در پاسخ به سوال در خصوص کیفیت تسهیلات پرداختی از سوی بانک ملت گفت: در چهارماهه‌ی ابتدائی سال ۱۴۰۳ تسهیلات این بانک رشدی ۲۳ درصدی داشته است. همچنین منابع ما نیز با رشد ۱۶ درصدی همراه بوده است. اگر از زاویه‌ی تسهیلات خرد بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم، بانک ملت در تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، فزرندآوری، مسکن روستایی و … همیشه پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: تسهیلات دیگری در سامانه‌های بانک ملت همچون “فرابانک” وجود دارد که متناسب با عملکرد مشتریان صورت می‌گیرد.

فرخ نژاد در ادامه به فعالیت بانک ملت در زمینه‌ی تسهیلات تجاری اشاره کرد و گفت: تسهیلات تجاری از جمله تسهیلات پرداختی از سوی بانک ملت است که بر پایه استفاده‌ از پوزهای بانک طراحی شده و به عملکرد مشتریان و همچنین تعاملات آنها با بانک ارتباط دارد. همچنین طرح‌هایی در بانک وجود دارد(مانند نیک وام) که در تبلیغات بانک ملت مشهود هستند و مشتریان می‌توانند از این طرح‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: اگر بخواهیم بحث تسهیلات را از بُعد مشتریانِ شرکتی و تجاری بررسی کنیم، باید گفت متناسب با عملیاتی که آنها با بانک دارند، در بخش حقیقی و حقوقی بین ۷ تا ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند که البته این دریافتی متناسب با کارکرد و کیفیت تعامل‌شان با بانک ملت است که با تمرکز بر عملیات‌شان و داشتن “توجیه کافی” برای دریافت تسهیلات ارائه می شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

منبع:ایلنا

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44252

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید