جستجو
Close this search box.

مقدمات حمله به اسرائیل فراهم شد

مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: فرآیندهای حقوقی، دیپلماتیک و رسانه‌ای طی‌شده، مقدمات تنبیه شدید رژیم صهیونیستی که جز زبان....
اسرائیل

به گزارش جریان نو؛ دریابان علی شمخانی  در رابطه مقدمات حمله به اسرائیل در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«تنها هدف ‎رژیم اسراییل در کشتار نمازگزاران ‎مدرسه تابعین در غزه و ترور شهید ‎اسماعیل هنیه در ‎ایران جنگ‌طلبی و به شکست‌کشاندن مذاکرات آتش‌بس است.

فرآیندهای حقوقی، دیپلماتیک و رسانه‌ای طی‌شده، مقدمات تنبیه شدید رژیمی که جز زبان زور نمی‌فهمد را فراهم کرده است.»

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43839

۵ نظر

  • پس قبول دارید که اسراییل به کمک روسیه در پی راه اندازی جنگ جهانی سوم هستند و دنبال بهانه میگردند ، شما هم به دام آنها افتادید!

    • داداش متوجهی چی میگی؟ اونا از جنگ خوششون میاد نه ما ولی این دلیل نمیشه عین سیب زمینی بی رگ و بلانسبت بز بشینیم نگاه کنیم که عالمو کثافت کاریای این صهیونیستا ورداشته. از طرفی اصل اسرائیل صهیونیست شیطان امریکاست اما زیاد نیستن کسایی تو دنیا که اینو باور داشته باشن. مدیریت همه چی برنامه ریزشون تجهیزاتشون .به امید روزی که تفکرات کثیف صهیونیستی چه صهیونیست اسرائیلی باشه چه امریکایی چه انگلیسی از روی کره ی زمین حذف بشه و اینکار اگه قراره با جنگ جهانی سوم رخ بده خب بشه جنگ جهانی بشه .ما که اب از سرمون گذشته لااقل کره ی زمین انسان و انسانیت رو از این موجودات صهیونیست که معلوم نیست چی هستن پاک میشه

      • جنگ جهانی یعنی جهانی داداش یعنی همه جهان را متاسفانه از جمله کشور ما را ویران میکنه؟ کدام آدم عاقل و وطن دوستی ویرانی کشور و اعتقادات خودش را میخواهد! حالا به قول شما دنیا هیچی!

      • باید اضافه کنم وقتی زبانم لال کشور به گفته شما با جنگ نابود شود طوری نیست ، فقط کشور که نیست خود ما و متاسفانه فرهنگ و اعتقادات ما هم دیگر نخواهد بود، و این مطلوب کیست ؟! جز دشمنان خود ما!
        من عمری برایم نمانده با اینکه سنی ندارم و بیماری لاعلاج دارم ولی این عقیده من است،

      • داداش km ، تو خودت ندانسته با این حرفهای شاید از روی ندانسته هات، در واقع گویا طرفدار صهیونیست‌ها و آمریکا هستی با این طرف‌داری از جنگ جهانی سوم که آنها هم دنبالش هستند ، یا خیلی ناامید از زندگی و کشور هستی! به هر حال مشکوک میزنی!

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید