جستجو
Close this search box.

بایدن؛رهبر زمان جنگ

به گزارش جریان نو؛ روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به اینکه جو بایدن کسی است که با ادعا....

بایدن

به گزارش جریان نو؛ روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به اینکه جو بایدن کسی است که با ادعا و وعده‌های صلح‌طلبانه بر سر کار آمد، نوشت: اما رئیس جمهور ایالات متحده چند ماه بعد در حالی کاخ سفید را ترک خواهد کرد که برای جانشین خود و مردم آمریکا میراث جنگ بر جای گذاشته است.

رئیس جمهور آمریکا حتی به نیروهای این کشور دستور داده است که در حمایت از اسرائیل اقدام کنند و در ماه آوریل سال جاری ، هواپیماهای آمریکایی بسیاری از صدها موشک و پهپاد پرتاب شده از سوی ایران را در جریان یک حمله بزرگ به تل آویو سرنگون کردند.

بایدن حتی در حال حاضر نیز با پیش‌بینی حمله‌ای مشابه از سوی ایران به (رژیم) اسرائیل در ماه جاری که احتمال انجام آن در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه یکی از رهبران حماس در تهران توسط تل آویو وجود دارد، دوباره کشتی‌های جنگی و جت‌های جنگنده ایالات متحده را برای دفاع در برابر حمله احتمالی جدید ایران به اسرائیل در خاورمیانه مستقر کرده است.

در این آمده است: اگر حمله به حوثی‌ها در خاک یمن و حمایت از (رژیم) اسرائیل در برابر حمله ایران را شرکت در «عملیات جنگی» ندانیم، پس این ماجراجویی‌های بایدن را باید چه بنامیم؟

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43796

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید