جستجو
Close this search box.

امام جمعه شیراز: کشورهای همسایه فلسطین بدبخت هستند، به حرف رهبری گوش نکردند

دژکام، امام جمعه دژکام: تخاذل (یاری نکردن) کاری است که برخی از کشورهای همسایه فلسطین اشغالی نسبت به حماس انجام....
جمعه

به گزارش جریان نو؛ آیت الله لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب در سیاست های کلی برنامه هفتم (بند ۲۳) تقویت بنیه دفاعی به منظور ارتقای بازدارندگی را هدف امنیتی در برنامه پنجم قرار داده‌اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ دژکام ادامه داد: مسلما همه ما به امنیت، استقلال و عظمت کشور علاقه مند هستیم و از سوی دیگر دشمن هیچ وقت آرام نخواهد نشست و اگر احساس کند نمی‌تواند مقابله کند، ممکن است شعار دیگری بدهد.

امام جمعه شیراز گفت: اما به تعبیر نظامیان این تاکتیک است، می‌خواهد به شکلی شما را درگیر کند تا برسد به این نقطه که دست از دینتان بردارید، اگر کسی دست از دین خود بردارد خود را جهنمی کرده است.

آیت الله دژکام افزود: ما باورمان این است که دینمان حق است و نمی‌توانیم دست از دین برداریم، بنابراین باید با کمال جدیت مراقبت کنیم تا دشمن نتواند به ما لطمه بزند وگرنه تا آخر جلو می‌آید.

وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود ‘دوره بزن در رو گذشته و اگر بزنید می‌خورید’ برای این است که بازدارندگی تکمیل شود و بگویند هم سلاحش را و هم جرات و شجاعت برخورد با هر قدرتی در جهان را دارند و در مقابل آنها با توکل به خدا می‌ایستند و پوزه هر دشمنی از دشمنان خدا را به خاک می مالند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: این ویژگی امروز در امت اسلامی ایجاد شده و طلایه دار این حرکت شجاعانه ملت شریف ایران بوده‌اند و در هشت سال جنگی که به ملت تحمیل شد مردانه و شجاعانه ایستادند و شهید دادند و از دشمن کشته گرفتند اما هیچ وقت تن به ذلت ندادند.

آیت الله دژکام افزود: ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس که چند ماه آینده در آستانه برگزاری یادواره آنها هستیم نشان دهنده آن است که این ملت از هیچ کس و هیچ چیز به جز خدا نمی ترسد.

وی اظهار کرد: نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت ‘ما با ایرانی مواجه هستیم که مرگ را تقدیس می کند’، بله، مرگ در راه خدا باید تقدیس شود و شهادت افتخار است و آنها مرگ در راه خدا را نمی فهمند و باید خوار و ذلیل و فراری از مرگ باشند تا وقتی که عزرائیل یقه آنها را بگیرد و به دره جهنم سرنگون شوند.

او ادامه داد: این ویژگی ملت شریف و سربلند ایران که به حمدالله این روحیه را به سایر ملت‌های اسلامی هم صادر کردند و آنها نیز همین گونه شده‌اند باعت شده که ما بتوانیم صفحه تاریخ را به نفع امت اسلامی ورق بزنیم و تغییر دهیم.

امام جمعه شیراز گفت: تخاذل (یاری نکردن) کاری است که برخی از کشورهای همسایه فلسطین اشغالی نسبت به حماس انجام دادند و کمک نمی ‎دهند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که ‘اگر کمک نمی دهید لااقل نگذارید کمک به اسرائیل برسد’ اما این بدبخت ها واسطه شدند تا کمک های کشورهای غربی به اسرائیل برسد.

آیت الله دژکام افزود: موجودیت اسرائیل یعنی فلسطین را از شما گرفته‌اند و این سرزمین مال آنها نبوده و نمی بینید کابینه خبیث صهیونیست ها اعلام می کنند که آنقدر می‌کشیم تا مردم رها کنند و از غزه فرار کنند، نمی بینید یکی یکی اطراف کشورهای اسلامی را تصرف می کنند؟ این مشکلاتی است که ما داریم.

وی ادامه داد: آنها بی شرمی را به این حد رساندند که در تهران مهمان شجاع ایرانی های دلیر را می کشند و خیال می‌کنند می توانند جان سالم به در ببرند، ما محکم به همه غاصبان صهیونیست می‌گوییم که خط قرمزی را عبور کردید که تا سر جای خود نشانده نشوید ایرانی ها دست برنخواهند داشت.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید