جستجو
Close this search box.

خبر تازه برای مشمولان شهریور/ تاریخ اعزام به خدمت تغییر کرد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی دوره آموزش رزم مقدماتی شهریور....
سرباز

به گزارش جریان نو؛ در پایهٔ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، همهٔ مردان بالای ۱۸ سال ایرانی، به جز مواردی که استثنا شده‌اند، باید به خدمت سربازی بروند. مردان ایرانی، پیش از پایان دادن به خدمت اجباری سربازی، از انجام هرگونه خدمات دولتی و بهره‌مندی از خدمات شهروندی، بازداشته می‌شوند؛ مگر با داشتن مدرک معافیت دائمی یا موقت. حق تحصیل آنان نیز نسبت به مهاجران افغانستان، پاکستان، عراقی و دیگر محصلان خارجی حاضر در ایران، کمتر است.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی شهریور ماه با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و بهره مندی مشمولان از فیوضات این مراسم، دوره آموزش رزم مقدماتی این دسته از عزیزان در تاریخ ۱۷ شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام رسان های داخلی (سروش ، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbaz@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42862

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید